anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament ORO sau OROC?

user_18044190
Junior entuziast

Vă salut. 

Am și eu o poveste... 

Sâmbătă am încercat să migrez 3 numere prepay la abonamentul Fun 11 redus la 4euro. 

Primul număr, al meu, scanat ci, scanat față,...next, next, cerere trimisă și de atunci este în așteptare confirmare.

Celelalte 2, le-am migrat, cu greu după multe încercări și anulari din partea magazinului online. În fine, până la urmă au fost confirmate.

Al meu...nici până azi, după multe discuții cu o grămadă de operatori, care mai de care să se ofere să mă ajute, fără nici un rezultat, până când ultima operatoare găsit pe chat, operatoare de la magazinul online, care mi-a transmis că la ei arată că comanda mea este anulată,(eu între timp de sâmbătă încoace am încercat să refac comanda, eroare, eroare) și că ei nu pot face activări de abonamente.

Mi-a recomandat sa sun la 0219890.

Nu mi-am dat seama că e numărul de la OROC, am sunat, băiatul foarte serviabil, m-a servit în 2 timpi și 3 mișcări, foarte simplu.

Am întrebat, sunteți sigur de la ORANGE ROMÂNIA?

Da, da, a răspuns. 

Ce spuneți, până primesc contractul, dacă îl primesc, la ce m-am abonat?

ORO SAU OROC?

Scuzați postarea lungă, dar nu aveți idee ce zile mi-au făcut 😤😤😤

1 Soluţie acceptată‚

user_18044190
Junior entuziast

Bună seara!

Vreau să vă spun că într-un final, am reușit migrarea, după multe, multe apeluri, mesaje, aici, la 300,la 0219890...

Luni seară după un ultim apel la 300 și convorbire cu o doamnă, am fost apelat de același domn Sorin care m-a informat că trebuia să trimit Ci, spunându-mi că cei de la activări au primit Ci-ul și că totul e ok.

Am primit mesaj că, comanda s-a înregistrat, procesat...

Azi am primit contractul și cartela, Fun 11 redus la 4euro , s-a activat, totul așa cum trebuie.

Abonamentul este pe ORANGE ROMÂNIA.

Dacă nu insistam și nu pistonam...nu se mai activa nici mama lui abonament 

Totul e bine când se termină cu bine! 

Seară bună să aveți! 

 

Vizualizare soluţie în postul original

25 Răspunsuri 25

user_18044190
Junior entuziast

Va salut!

Nu gaseste nimeni comanda,nu ma poate ajuta nimeni.

Asa ceva nu am intalnit.

Numarul ala zici ca e un numar fantoma.

Am luat legatura ,prin chat ,telefonic...nu gaseste nimeni nici o comanda.

 

Da...nu stiu cum nu pot sa gaseasca comanda... E posibil sa fi fost un bug in magazinul online, si sa nu se fi trimis cererea.

Nu stiu ce sa-ti recomand. Dar sincer eu as ramane pe prepay in locul tau. 

Comanda online nu cred ca mai e de actualitate (chiar daca ar gasi-o). Teoretic, ai putea vedea in ce stadiu este aceea. Comanda telefonica la OROC....verba volant...si uite asa nu stii daca esti abonat sau nu, pentru ca nimeni nu stie nimic.

Dar de ce zici ca e numar fantoma? Te referi la numarul de contact 0374 300 300 sau alt numar? Pentru ca acela ar trebui sa functioneze. E enervant de folosit, dar teoretic, ar trebui sa functioneze.

In cel mai rau caz, poti incerca sa refaci procesul de migrare de pe site. Dar nu stiu daca vei mai avea aceeasi oferta.

 

Client Orange

user_18044190
Junior entuziast

Mă refer la comanda telefonică.

De cea din magazinul online mi s-a spus ca fost anulată din motive tehnice, eroare.

Dar pe cea telefonică făcută la 0219890, nu o găsesc cei de pe chat, cei de la 300,niciunul.

Mai sun luni încă o dată la 0219890 să văd dacă s-a rezolvat ceva, dacă nu...aștept altă ofertă.

Oferta care e acum pe site nu îmi convine. 

Hmmm... Cei de pe chat....nu cred ca au acces la comenzile facute la OROC. La fel si la 300. Posibil din cauza asta sa nu o gaseasca.

Deci singurii care ar putea sa stie ceva sunt cei de la OROC... Adica da, cu apel la 021 9890. 

Vezi luni atunci, si te asteptam cu noutati (sper sa fie bune). 🙂

Client Orange

Salut, @user_18044190 ! Ai reușit să îți activezi abonamentul? 

user_18044190
Junior entuziast

Buna ziua.Nu am reusit. 

am sunat si astazi la 0219890,am vorbit cu d-na Crina Falcos,mi-a spus ca transmite colegilor de la activari...dar nimic ,nici un raspuns .

Nu mi s-a mai intamplat asa ceva.

Atat neprofesionalism din partea unora.

Imi doresc doar sa stiu,este comanda sau nu este.

daca este ,se activeaza sau nu.

Atat

Vrem să verificăm și noi situația ta, pentru asta, ne-ar ajuta să ne trimiți printr-un mesaj privat numărul în cauză.

user_18044190
Junior entuziast

Bună seara!

Vreau să vă spun că într-un final, am reușit migrarea, după multe, multe apeluri, mesaje, aici, la 300,la 0219890...

Luni seară după un ultim apel la 300 și convorbire cu o doamnă, am fost apelat de același domn Sorin care m-a informat că trebuia să trimit Ci, spunându-mi că cei de la activări au primit Ci-ul și că totul e ok.

Am primit mesaj că, comanda s-a înregistrat, procesat...

Azi am primit contractul și cartela, Fun 11 redus la 4euro , s-a activat, totul așa cum trebuie.

Abonamentul este pe ORANGE ROMÂNIA.

Dacă nu insistam și nu pistonam...nu se mai activa nici mama lui abonament 

Totul e bine când se termină cu bine! 

Seară bună să aveți! 

 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Felicitări!

DanielaH
Moderator

@user_18044190, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim mult pentru feedback.

Te mai așteptăm în Comunitate.

user_18044190
Junior entuziast

Și ca să vă dau și cireașa de pe tort... 

Mai am un abonament Fun 8,făcut pt soacră-mea, iar aceste 3 abonamente Fun 11,le-am inclus în Orange Family, rezultând un preț de 2 euro /abonament,6 euro pt 3 abonamente cu resurse nelimitate.

Așteptarea a meritat.

Toate cele bune vă doresc!!!