anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament online

elena_b16
Începător

Bună ziua, luna asta (pe 10.02) am modificat abonamentul pe care îl aveam, am dat comanda online pentru un nou abonament, dar nu am primit niciun email/mesaj și nu apare nicio modifcare când intru pe pagina personala, apare tot vechiul abonament. Sa înțeleg ca noul abonament pe care l-am “comandat” online va apărea începând cu data de 1 martie (luna viitoare) ? Mulțumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Atunci înseamnă că modificarea se va procesa de la 1 martie. Dacă vrei mai repede, va trebui să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți. O poți face prin oricare modalitate de aici - https://www.orange.ro/contact/.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

DanielaH
Moderator

Elena, bun venit în Comunitate!

Este vorba despre un abonament nou, cu număr nou, sau o modificare a unuia existent?

În general modificările se fac la data de facturare care, din ce înțeleg în cazul tău, este data de 1.

Revino, te rog, cu mai multe detalii.

Bună! Este vorba de modificare a unui abonament existent. Mulțumesc pentru răspuns!

Atunci înseamnă că modificarea se va procesa de la 1 martie. Dacă vrei mai repede, va trebui să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți. O poți face prin oricare modalitate de aici - https://www.orange.ro/contact/.