la 23-02-2023 11:31 AM
Bună ziua, luna asta (pe 10.02) am modificat abonamentul pe care îl aveam, am dat comanda online pentru un nou abonament, dar nu am primit niciun email/mesaj și nu apare nicio modifcare când intru pe pagina personala, apare tot vechiul abonament. Sa înțeleg ca noul abonament pe care l-am “comandat” online va apărea începând cu data de 1 martie (luna viitoare) ? Mulțumesc!
la 23-02-2023 12:14 PM
Atunci înseamnă că modificarea se va procesa de la 1 martie. Dacă vrei mai repede, va trebui să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți. O poți face prin oricare modalitate de aici - https://www.orange.ro/contact/.
la 23-02-2023 11:57 AM
Elena, bun venit în Comunitate!
Este vorba despre un abonament nou, cu număr nou, sau o modificare a unuia existent?
În general modificările se fac la data de facturare care, din ce înțeleg în cazul tău, este data de 1.
Revino, te rog, cu mai multe detalii.
la 23-02-2023 12:10 PM
Bună! Este vorba de modificare a unui abonament existent. Mulțumesc pentru răspuns!
la 23-02-2023 12:14 PM
Atunci înseamnă că modificarea se va procesa de la 1 martie. Dacă vrei mai repede, va trebui să iei legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți. O poți face prin oricare modalitate de aici - https://www.orange.ro/contact/.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor