anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament nou cu telefon inclus - comanda cu livrare in alta tara

YonelXP
Junior entuziast

Bună ziua dețin un abonament la Orange de 1 An. Și doresc să-mi mai deschis unul cu telefon recondiționat. Momentan sunt in alta tara in Spania. Doresc sa fac comanda online și să se livreze in tara la o anumita adresa specificata de mine și să-l ridice un prieten. Este posibil? Prietenul meu are poza cu buletinul meu. Mulțumesc.

23 Răspunsuri 23

Am plasat prima sa anulat. Și am tot încercat crezând că va funcționa. Însă nu.

Poate produsul respectiv nu e pe stoc si de aceea se tot anulează, la detaliile comenzi nu vezi si un motiv pentru anulare? Nu ai primit si un mail cu statusul comenzi legat de anularea acesteia?

YonelXP
Junior entuziast

Bună ziua mă chinui de doua zile sa sau comandă pe magazin online de un iPhone x recondiționat cu abonament de 8 euro. Am încerca și cu plata cu cardul și plata la livrare. Aceași problema se anulează comanda. Uneori îmi returnat banii din cont automat. Acum mi s-au luat banii din cont și comanda anulată. Nu mai înțeleg nimic. Voi ce ziceți? Îmi mai recuperez suma luată din cont din moment ce mi-au anula automat? Mulțumesc.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Eu cred că da, îți vor returna suma/ sumele respective înapoi. Dar este foarte ciudat ceea ce spui, adică să ți se anuleze automat o comandă și nu o singură dată, ci de mai multe ori. Încearcă în cursul săptămânii să vezi ce și cum, pentru că atunci poți intra și în legătură directă cu ei sau scrie în Chat Djingo că vrei să fii contactat. Pe mine m-au contactat a doua zi.

Baftă!

YonelXP
Junior entuziast

Pai am discutat vineri cu cineva de la vânzări și a zis sa nu mai fac comenzi că este problemă tehnică .

 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Ei știu mai bine, îți dai seama. Încearcă de luni încolo și sper să ți se returneze sumele și poate se remediază și problema/ problemele tehnice. Pe weekend e greu să dai de cineva de la care să primești ajutor concret.

Baftă multă!

YonelXP
Junior entuziast

Vă mulțumesc pentru ajutor domnul Vio. 💪

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Cu mare drag! 

Succes!

 

@YonelXP, daca ti s-a spus sa nu mai plasezi comenzi înseamnă ca exista o problemă tehnica, recomandarea mea e sa revii pe chat sau cu un telefon luni sa vezi daca au rezolvat problema si mai apoi sa plasezi din nou o alta comandă.