anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament modificat fara acord

BAB-BY
Junior entuziast

Buna seara!

Mi-a fost modificat abonamentul in mod abuziv si mi s-a trimis si un telefon, cu punctele mele utilizate!!! 😡😡😡 NU AM CERUT ACESTE LUCRURI !!!! 😡😡😡

In incercarile se a solutiona problema mi se inchide telefonul, mi se spune ca exista cerere de anulare....dar trebuie sa astept sa ma sune cineva in 7 zile!!! Iar in toate aceste zile eu trebuie sa platesc un abonament mai mare pe care nu l-am cerut!!!!!

Ce alte variante mai am sa rezolv problema asta??? Daca nu mai am nici o alta varianta, voi apela la autoritati!!! 

31 Răspunsuri 31

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Destul de neplăcută situația și nu am mai auzit de multă vreme despre așa ceva. Noi, aici , suntem în mare parte tot clienți, care încercăm să ajutăm.

Trebui depusă urgent sesizare din secțiunea Contact, adică de aici ( mai jos în  paginâ, unde scrie Trimite-ne un mesaj, completând câmpurile aferente):

https://www.orange.ro/contact/

Sper să reușești !

Succes!

BAB-BY
Junior entuziast

Buna ziua!

Am facut sesizare imediat cum am observat! Am sunat, am fost si la un Orange Shop... Problema este ca trebuie sa astept 7 zile minim, ar fi timpul lor de raspuns, pana cand se gandeste cineva daca are chef sau nu sa ma sune!!!! Si pana se rezolva, daca se rezolva, eu platesc un abonament mai mare pe care nu l-am cerut!!!! 😡😡😡

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Daca ai făcut sesizare vei fi contactata.

O situație neplăcută și stresanta însă lucrurile se vor rezolva.

Daca nu ai cerut acesta oferta probabil se va anula și sigur nu vei plăti sumele aferente.

Însă vroiam să știu dacă ai fost contactată sau ai contactat tu Orange pentru o oferta.

Cum sa ajuns la această situație?

BAB-BY
Junior entuziast

Buna ziua.

Initial am contactat eu un operator pentru a intreba niste detalii legate de un telefon pe care intentionam sa-l achizitionez din puncte. Doamna cu care am vorbit a spus ca nu ma incadrez si va trebui sa platesc rate si evident am spus clar ca asta nu se va intampla, sa platesc aiurea 2 ani rate la un telefon. Vroiam doar sa-mi folosesc punctele! Am refuzat clar oferta de a cumpara telefonul!!!!

Ulterior am spus sa prelungeasca abonamentul ASA CUM ERA!!!! VARIANTA PE CARE O AVEAM!!!! Iar doamna draga 😡😡😡 s-a gandit ca mai bine il modifica si imi face unul mai mare!!!! 😡😡😡😡 

Si uite asa m-am trezit si cu alt abonament si cu telefon trimis....si plina de nervi pentru o incompetenta!!! 😡😡😡😡

Si pana acum am sunat eu la ei de nu stiu cate ori, am fost si la Orange Shop si mi s-a spus sa astept, ca este facuta sesizare!!!! Si astept pe banii mei!!!! 😡😡😡😡 Pentru ca va trebui sa platesc un abonament mai mare pentru perioada in care astept sa ma sune cineva!!!!! 😡😡😡😡😡😡

Anonim
Neaplicabil

Daca nu ai acceptat oferta banii vor fi returnati și vei reveni la condițiile anterioare avute.

Important este că ai facut sesizare și probabil săptămâna ce urmează vei fi contactata.

Probabil operatorul a înțeles numai ce a dorit să audă, nu era pe aceeași frecvență cu clientul (bonusuri🤔).🙂

Te așteptăm cu vesti bune!

”Prelungirea” se face în condițiile LOR. În condițiile inițiale NU există prelungire, ci o derulare tacită a contractului, chiar dacă perioada minimă contractuală obligatorie a trecut.

Anonim
Neaplicabil

Prelungirea se poate face conform ofertei curente.

1000008433.jpg

Adevărat, costul poate fi mai mare decât cel inițial.

Însă în acest caz telefonul nu a fost cerut.

Deasemenea prețul trebuia comunicat clientului înainte.

BAB-BY
Junior entuziast

Nu va suparati... Am atatia ani de cand sunt clienta lor, mi-am luat de multe ori telefon de la ei, cu plata cash, NU RATE, si nu au fost telefoane de 500-600 lei...Acum am vrut sa folosesc util punctele si sa-i iau copilului un telefon care i-a placut....Insa absolut niciodata nu mi s-a prelungit abonamentul fara sa fiu sunata si sa mi se faca o oferta!!! Nu se face prelungire in conditiile lor!!! Daca eu am vrut sa ramana abonamentul asa cum era, ASA A RAMAS!!! 

O singura data s-a intamplat in urma cu ceva ani, un operator nou angajat, m-a sunat, n-a fost atent la ce am cerut, si mi-a schimbat abonamentul...cu unul mai mic...

Nu am sesizat pe moment deoarece eram la serviciu... 

DAR in urmatoarea ora a revenit cu telefon, si-a cerut scuze si mi-a spus ce s-a inatamplat, iar problema s-a remediat IN CATEVA ORE!!! Si am primit si contractul nou, prelungit pe e-mail!!!

Acum nu se poate... Nici contract pe e-mail, nici nimic... Poate as fi remarcat mai repede ce a facut doamna... Dar asa am sesizat problema tocmai seara pe la orele 21:00, cand am primit mesaj ca s-a inregistrat comanda pentru telefon, in valoarea X cu plata in rate pe 24 luni!!! 🤯  Abia atunci am intrat pe contul meu Orange si am vazut ca si abonamentul mi l-a modificat!!! 

Asadar...iertare...DAR NU SE MODIFICA NIMIC DUPA CUM VOR EI !!! Mai ales sa faca asta in conditiile in care eu am spus clar NU !!!

Nu mă "supăr" 🙂pentru că nu am de ce. Ideea este că prelungind abonamentul s-a acceptat o nouă ofertă la momentul prezent și la aceiași valoare. Doar fără prelungire abonamentul rămânea nemodificat,  dar atunci telefonul nu era cumpărat la fidelizare, ci la liber. Și o comandă nu se plasează singură, deci sigur acea comandă a fost confirmată de către titularul contractului înainte de a fi plasată. Contractul acceptat îl regăsiți în documentele atașate contului MyOrange (Setari). 

BAB-BY
Junior entuziast

1. Nu mi s-a facut NICI O OFERTA! Eu am intrebat daca pot prelungi abonamentul si sa ramana asa cum este!!! Mi s-a spus DA!

2. Cumpararea telefonului a fost motivul principal pentru care am sunat! In momentul in care mi-a spus ca trebuie sa platesc rate 2 ani, am spus clar ca nu il vreau!!! NU AM PLASAT NICI O COMANDA! NU AM CONFIRMAT NICI O COMANDA!!!

3. Nu exista nici un contract nicaieri! Am fost intrebata cum doresc sa mi se transmita contractele, facturile...adica electronic sau pe hartie, si am specificat foarte clar sa ramana ca si pana acum electronic!!!

Nu a fost nimic neclar in tot ce am spus! Dar...cum a spus @Anonim mai sus...doamna operator a inteles cum i-a convenit mai bine....doar ca in defavoarea mea!!! 

@BAB-BY: Traducerea celor menționate de tine și cum au fost înțelese:

1."Doresc să nu se modifice": Corect, astfel că oferta actuală aferentă acelei valori de abonament a fost atibuită actualei solicitări. Nu configurarea abonamentului ci valoarea acestuia a rămas aceiași.

2. Comanda a fost telefonică, că doar "ai vorbit cu un consultant Orange". Iar la prelungirea pe 2 ani s-a înțeles "inclus plata telefonului pe 2 ani". Confirmarea primită? "DA". 

3. Fiind încheiat la distanță, documentele sunt regăsite contul MyOrange, secțiunea "Documente". Puteai eventual să soliciți să le transmită atașate pe adresa de email pentru consultare și confirmare acord.

Sfat: Să ai inițiativa de a reveni și la final să ți se confirme dacă ceea ce ai dorit s-a înțeles corect. Altfel este doar un schimb de "da"-uri la tot ce vrea clientul, doar să se semneze acordul. Și e un sfat de aplicat indiferent de domeniu, locație, achiziție.

Anonim
Neaplicabil

Clientul are la dispoziție 14 zile in care se poate răzgândi și reveni la abonamentul initial.

Indiferent de modul de abordare situația va fi rezolvată.

BAB-BY
Junior entuziast

In urma sesizarilor mi s-a spus ca in 7 zile voi primi un apel de la departamentul care poate solutiona problema si SPER si un raspuns!!!! 

BAB-BY
Junior entuziast

De acord cu posibila traducere... Insa din pacate....Valoarea abonamentului este mai mare.... Cu privire la telefon am spus foarte clar NU.... Iar documentele am specificat sa se trimita electronic pe e-mail... 😉 

DECI....NU AU NICI O SCUZA!!!!

Sfatul este foarte bun!!!! Multumesc frumos!!! Doar ca il voi folosi probabil la o alta companie, daca nu se rezolva mai repede toata porcaria asta!!! 🤷🏻‍♀️