la 09-11-2023 06:00 PM
Incerc de dimineata sa achizitionez abonamentul Fun11 la promotie si nu reusesc. Ma puteti ajuta cu vreun sfat, idee?
Ca si client cu abonamentul aflat in afara perioadei contractuale mie imi apare in cos "ne pare rau, nu putem finaliza comanda" de dimineata... am sunat peste tot si o singura solutie a fost sa curat browserul ... useless.
Mi s-a facut in schimb o alta oferta cu 4E insa fara 5g si nu imi convine.
Oare gresesc ceva?
la 09-11-2023 08:00 PM
Salutare!
Contactează-i din fereastra de chat care se deschide când accesezi mai mult timp magazinul online și te întreabă dacă ai nevoie de ajutor sau, dacă nu reușești, din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Sper să reușești!
Baftă!
la 10-11-2023 09:36 AM
Salutare, @Maria41 ,
Ai reușit să îți finalizezi comanda?
la 10-11-2023 09:39 AM
Buna!
Da, aseara tarziu am reusit sa comand. Tind sa cred ca nu am reusit sa comand toata ziua din cauza traficului intens pe site.
la 10-11-2023 09:48 AM
Ne bucurăm tare mult că s-a rezolvat. Din câte cunoaștem, pe parcursul zilei de ieri au fost câteva erori în cazul schimbărilor de oferte la abonament.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor