anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Renuntare numar temporar in urma anularii procesului de portare

VladBande
Junior

Buna ziua,

Am o situatie mai atipica: Zilele trecute am dorit sa ma portez de la Vodafone la Orange deoarece am considerat ca abonamentul meu Vodafone e prea mare comprativ cu ofertele Orange. Am ales un abonament Orange si am inceput procesul de portare. Dupa aprox. 1 ora de la alegerea perioadei de portare din cadrul contului de client, am primit o oferta "de nerefuzat" de la Vodafone si am decis sa anulez cererea de portare. In urma anularii cererii, am apasat buotunul "pastreaza numarul temporar Orange", asadar am doua intrebari:

1. Pastrarea numarului Orange presupune o situatie contractuala? Ca eu inteleg ca pastrez numarul nu si abonamentul. De aia am si apasat - pentru a avea si o cartela Orange. Daca presupune o relatie contractuala, cum as putea sa renunt la numarul respectiv?

2. Intre-timp mi-a venit, prin curier, si cartela. Eu as vrea sa o pastrez daca ramane pe "mod cartela". Daca e "abonament", as vrea sa renunt cu totul. V-ati mai confruntat cu asa ceva?

Multumesc anticipat pentru raspuns!

10 Răspunsuri 10

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut Vlad,

Pentru clarificari, incearca sa iei legatura cu un consultant Orange prin metodele de contact de aici.

Situatia e atipica, intr-adevar, dar necesita o analiza pe cont, lucru pe care noi, in calitate de clienti, nu avem cum sa-l facem.

Tot de acolo, daca e nevoie, se pot face si modificari/ajustari dupa cum te avantajeaza mai mult.

Mult succes! Si sper sa reusesti!

Client Orange

Mulțumesc pentru răspuns. Am luat legătura cu un consultant. Nu sunt convins că a înțeles ce vreau dar am să mă duc și într-un Orange shop.

Blue12
Senior

Trebuie sa vorbesti cu un consultant, dar eu nu cred ca nu se mai poate renunta la numarul temporar

user_15551282
Începător

Nu se poate sa rămână pe cartela dacă nu vrei abonament, trebuie sa returnezi cartela și sa faci renunțare  la contract în termen de 30 de zile altfel rămâi cu abonamentul 

Nu înțeleg cum se poate ajunge la așa ceva sincer daca eu am anulat portarea de pe numărul meu și am apăsat butonul "păstrează numărul temporar Orange". Număr = abonament? Și dpdv lingvistic e o enormitate...

GeorgianaD
Moderator

Salut, @VladBande ! Ai reușit să iei legătura cu un consultant? Numărul pe care l-ai primit prin curier, face parte din contract și vine cu perioada contractuala, conform ofertei configurate. Acesta este un număr temporar care se dezactivează în momentul în care se finalizează procesul de portare. Dacă nu dorești perioadă contractuală si oferta inițială, trebuie să soliciti și anularea ofertei, inclusiv a numărului temporar primit.

Salut, Georgiana! Am reușit să iau legătura cu un consultant dar nu sunt 100% convins că lucrurile au fost pricepute (nu am primit mesajul promis cu anularea numărului și a abonamentului). Am sa mă duc într-un Orange Shop și o să încerc sa rezolv problema + să duc cartela dar: 

1. "Păstrează numărul temporar Orange" nu înseamnă "Fă-ți abonament Orange pe oferta de portare pe care ai anulat-o"...

2. Daca tot exista butonul respectiv, de ce nu există și butonul "anulează numărul Orange"? Adică o procedura se poate face automat și cea fix inversa nu? 

Îmi pare rău să o spun dar e un pic de manipulare a clientului...Data viitoare o sa fiu mai atent, daca va mai exista o data viitoare.

Mulțumesc mult pentru răspuns! 

Pastrarea numarului temporar Orange presupune si pastrarea abonamentului. Oferta de portare anulata inseamna doar ca numarul temporar de pe sim-ul respectiv nu va mai fi inlocuit cu numarul tau, deci numarul tau nu va mai fii portat. Anularea portarii nu inseamna si anularea contractului de abonament pe care l-ai semnat, pentru ca daca te uiti in prima pagina a contractului, acesta e incheiat pentru numarul provizoriu, nu pentru numarul tau. Abia in paginile urmatoare gasesti ca e vorba de o procedura de portare, care va inlocui numarul provizoriu, asta daca portarea are loc cu succes. In caz contrar, trebuie solicitata inchiderea abonamentului pentru numarul provizoriu, fiindca altfel ramai incaltat cu el. Asta e procedura, din pacate.

Contract? Care contract? Pagini, care pagini? Totul a însemnat butoane, totul s-a făcut online. Nici un contract fizic sau electronic, nici un contact cu vreun operator. Ai un link pentru procedura asta undeva, că dacă o găseam îți dai seama că nu se întâmplă treabă asta...

Un link, concret, nu pot sa iti dau, fiindca nu gasesc. Dar asta e procedura.

"

Dacă nu ai beneficiat de o ofertă de achiziție, poți solicita denunțarea contractului de abonament odată cu solicitarea de anulare a portării". (https://www.orange.ro/help/cum-pot-anula-o-cerere-de-portare-a-numarului-de-abonament-15449)

De aici poti deduce ca denuntarea contractului si anularea portarii sunt doua proceduri diferite. 

Iar aici https://www.orange.ro/help/cum-imi-pot-porta-numarul-de-abonament-in-reteaua-orange-15448 citesti ca nu esti obligat sa faci portare cu numar provizoriu. O poti face si fara, teoretic, dar practic e imposibil, fiindca niciun agent nu iti va oferi posibilitatea asta. De ce? Nu stiu, dar nu pot sa nu pun la socoteala si cazul tau, adica portam doar cu numere provizorii fiindca in cazul in care clientul renunta la cererea de portare, sau portarea nu are loc, clientul nu are de unde sa stie toate sutele de proceduri, deci il putem incalta cu un abobament Orange pentru numarul provizoriu. 

Exact asa cum ai patit tu, cum am patit eu, si cum am patit mai multi. Exact asa cum am platit din aprilie pana in iulie facturi la doi furnizori pentru aceleasi numere, din cauza procedurilor de portare. 

Dar te felicit ca ai apelat la Comunitate. Foarte multe cazuri se rezolva doar prin Comunitate, cum a fost al meu, spre exemplu. Poti suna la 300 si in weekend. Poti merge in Shop si in weekend, nu astepta, nu vei mai putea renunta la abonament daca trece timpul.