la 18-06-2024 12:48 PM - editat ultima oară la 18-06-2024 01:18 PM de DanielaH
Salutare comunitate revin cu o nevoie: îmi trebuie un contract din aplicatie facut in 2022
18-06-2024 12:56 PM - editat 18-06-2024 03:44 PM
Salutare!
Intri cu varianta laptop/ desktop în My Orange- setări- documente-documentele mele și găsesti anexele acolo.
Cum să faci din aplicație și nunumai, ai un topic mai vechi aici:
Baftă!
18-06-2024 12:56 PM - editat 18-06-2024 03:44 PM
Salutare!
Intri cu varianta laptop/ desktop în My Orange- setări- documente-documentele mele și găsesti anexele acolo.
Cum să faci din aplicație și nunumai, ai un topic mai vechi aici:
Baftă!
la 20-06-2024 10:02 AM
Soluția nu este una universala și nu toate contractele apar in my Orange depinzând de modul de realizare a contractelor.
18-06-2024 02:07 PM - editat 18-06-2024 02:28 PM
Salut,
Pentru ce ai nevoie de contract?
În contul my Orange vei regăsi documentul doar daca a fost realizat prin telefon.
Daca a fost realizat online din magazinul online atunci ar trebuie sa fi primit contractul pe mail.
Daca dorești să afli data de expirare contract o poți afla din my Orange secțiunea abonamente și optiuni
18-06-2024 04:35 PM - editat 18-06-2024 04:36 PM
Da ce trebuie un motiv? Poate pur și simplu omul este curios nu trebuie sa ofere un motiv.
Orice furnizor este obligat sa îți trimită contractul când îl soliciți și nu e nimeni obligat sa ofere un motiv pt aceasta solicitare.
Eu când am solicitat o copie după contract pe email nu a întrebat nimeni motivul 🤣
Poate omul vrea sa știe anumite aspecte și ar fi o idee buna ca contractul sa poată fi vizualizat tot timpul și în myorange chiar și pe varianta de mobil nu doar pe myorange web
18-06-2024 04:45 PM - editat 18-06-2024 04:56 PM
Motivul era simplu și anume daca era o informație comuna puteam oferi un răspuns fără să mai fie nevoie de atâtea proceduri.🙂
Nu toate contractele sunt disponibile in my Orange web.
Depinde cum a fost realizat contractul.
Cu stima pentru avocatul apărării.😂
la 18-06-2024 08:49 PM
Salut!
In 2022 am prelungit toate cele 4 abonamente pe care le am, unul online din cont, cu achiziție de telefon și pe celelalte 3 telefonic, la fidelizare, insa, pentru toate 4 am primit pe mail actul adițional de prelungire.
Indiferent că este vorba de prelungire a unui contract anterior sau de un contract nou, ar trebui sa fi primit un document pe mail.
Dacă nu ai păstrat mail-urile, poti gasi documente, cum s-a menționat deja, în aplicația web, in varianta pentru mobil gasesti doar informații, nu documente.
la 19-06-2024 11:12 AM
@Har, ai găsit contractul în My Orange?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor