anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

îmi trebuie un contract din aplicatie facut in 2022

Har
Junior entuziast

Salutare comunitate revin cu o nevoie: îmi trebuie un contract din aplicatie facut in 2022

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Intri cu varianta laptop/ desktop în My Orange- setări- documente-documentele mele și găsesti anexele acolo.

Cum să faci din aplicație și nunumai,  ai un topic mai vechi aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/cum-pot-vedea-istoricul-contractelor-mele-cu-orange/m-p/65...

 

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember

Salutare!

Intri cu varianta laptop/ desktop în My Orange- setări- documente-documentele mele și găsesti anexele acolo.

Cum să faci din aplicație și nunumai,  ai un topic mai vechi aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/cum-pot-vedea-istoricul-contractelor-mele-cu-orange/m-p/65...

 

Baftă!

Soluția nu este una universala și nu toate contractele apar in my Orange depinzând de modul de realizare a contractelor.

MCostel
Cunoscător

Salut,

Pentru ce ai nevoie de contract?

În contul my Orange vei regăsi documentul doar daca a fost realizat prin telefon.

Daca a fost realizat online din magazinul online atunci ar trebuie sa fi primit contractul pe mail.

Daca dorești să afli data de expirare contract o poți afla din my Orange secțiunea abonamente și optiuni

GreenArrow
Explorator entuziast

Da ce trebuie un motiv? Poate pur și simplu omul este curios nu trebuie sa ofere un motiv.

Orice furnizor este obligat sa îți trimită contractul când îl soliciți și nu e nimeni obligat sa ofere un motiv pt aceasta solicitare. 

Eu când am solicitat o copie după contract pe email nu a întrebat nimeni motivul 🤣

Poate omul vrea sa știe anumite aspecte și ar fi o idee buna  ca contractul sa poată fi vizualizat tot timpul și în myorange chiar și pe varianta de mobil nu doar pe myorange web

Motivul era simplu și anume daca era o informație comuna puteam oferi un răspuns fără să mai fie nevoie de atâtea proceduri.🙂

Nu toate contractele sunt disponibile in my Orange web.

Depinde cum a fost realizat contractul.

Cu stima pentru avocatul apărării.😂

Jay
Campion certificat

Salut!

In 2022 am prelungit toate cele 4 abonamente pe care le am, unul online din cont, cu achiziție de telefon și pe celelalte 3 telefonic, la fidelizare, insa, pentru toate 4 am primit pe mail actul adițional de prelungire.

Indiferent că este vorba de prelungire a unui contract anterior sau de un contract nou, ar trebui sa fi primit un document pe mail.

Dacă nu ai păstrat mail-urile, poti gasi documente, cum s-a  menționat deja, în aplicația web, in varianta pentru mobil gasesti doar informații, nu documente.

DanielaH
Moderator

@Har, ai găsit contractul în My Orange?