Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am activat eSimul de ceva vreme iar acum am rămas fără semnal subit. Am șters setarea din telefon pentru a-l configura de la început însă pe cartela nu mai am semnal sa pot primi codul de activare. Ce pot face in privința asta in condiția in care nu sunt in țara la momentul acesta?
@tomaciprian, ai dreptate. Îmi cer scuze, am omis faptul că Florinegurita nu se află în țară :(.
@Florinegurita, în acest caz, dacă nu ai cum să obții codul de activare QR pentru a-l scana, conectat la o rețea WI-FI, nu ai cum să reconfigurezi profilul eSIM. Când revii în țară poți verifica cu colegii noștri din shop (schimbare SIM si refacere profil) sau reactivare din My Orange cum am zis mai sus.
Îmi pare rău pentru această situație.
Am modificat și titlul întrebării pentru a fi mai clar la ce se referă exact.
Alte răspunsuri
Salutare!
Din câte știu eu, se poate face configurarea și din My Orange. Ai detalii aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2006468-activare-esim-direct-my-orange
Sper să-ți fie de ajutor!
Succes!
Salut, Florinegurita! Te-a ajutat link-ul oferit de Vio73?
Așa cum scrie și pe topicul respectiv, trebuie să accesezi de pe un laptop sau PC pagina https://sso.orange.ro/wp/oro și după logare să selectezi tab-ul "Servicii SIM - eSIM", apoi numărul pentru care dorești activarea serviciului. Să ne spui dacă ai reușit.
@DanielaH, @Florinegurita a spus ca a ramas fara semnal GSM pe eSIM, asa ca a sters profilul de eSIM din telefon in speranta ca va putea obtine unul nou si ca va reveni semnalul,dar odata ce a fost sters el nu mai poate obtine codul de activare/verificare care este trimis prin SMS,iar el se afla in afara tarii (a doua solutie fiind prezentarea intr-un magazin Orange)
@tomaciprian, ai dreptate. Îmi cer scuze, am omis faptul că Florinegurita nu se află în țară :(.
@Florinegurita, în acest caz, dacă nu ai cum să obții codul de activare QR pentru a-l scana, conectat la o rețea WI-FI, nu ai cum să reconfigurezi profilul eSIM. Când revii în țară poți verifica cu colegii noștri din shop (schimbare SIM si refacere profil) sau reactivare din My Orange cum am zis mai sus.
Îmi pare rău pentru această situație.
Am modificat și titlul întrebării pentru a fi mai clar la ce se referă exact.
Va mulțumesc pentru răspunsuri, am sa contactez un consultat sa văd dacă ma poate ajuta cu aceasta problema întrucât se pare ca nu pot face nimic din ceea ce tine de mine .
Unele probleme nu se pot rezolva decat prin prezența personală. Nu totul se poate rezolva online. Nici măcar la bancă nu totul este online. Soluția de avarie: un SIM local.
Florine, chiar ti-a raspuns cineva de la Orange, DanielaH. Daca ea ti-a spus ca nu poti rezolva situatia decat daca atunci cand revii in Romania, apai asa e. Vorba lui Flo, nu toate se pot rezolva de la distanta.
De cand nu mai esti in tara? Probabil ca problema semnalului nu era legata de eSIM, ci de faptul ca ai stat mai mult in strainatate decat in Romania in ultimele 2-3 luni.
Daca stai mai mult plecat decat in tara, iti recomand o cartela din tara in care stai mai mult.
Salut!
Sincer, acum ca ai menționat asta am realizat ca răspunsul a venit din partea cuiva de la orange.
Sunt plecat din țara de 3 ani însă mai trec din can in când prin țara și este prima oară când s a întâmplat asta, am aici nevoie te numărul de România pentru banca și alte servicii.
Mulțumesc frumos !!
Cu plăcere! Înseamnă că îl folosești cu credit și din el ți se retrag bani la costul standard al minutului/SMS ului....
Am avut un abonament de 8€ Pana acum cateva zile când l am redus la 6€.
Poate aceasta schimbare de abonament sa fie sursa problemei?
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
delfinas a răspuns
Florinegurita a răspuns
delfinas a răspuns
Florinegurita a răspuns
delfinas a răspuns
FLo1 a răspuns
Florinegurita a răspuns
DanielaH a răspuns
DanielaH a răspuns
tomaciprian a fost desemnat cel mai bun respondent
tomaciprian a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Florinegurita a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.