Întrebare cu răspuns(uri)

Problema in predarea echipamentelor intr-un sediu Orange

Buna ziua dragi cititori, sper ca si acest mesaj va fi citit de vreun moderator sau de un angajat Orange ... In urma cu câteva zile am depus o cerere de reziliere pe contul meu deoarece nu sunt de acord cu plătirea taxei de aprox 1e pe factura de hârtie si nici de a primi factura online, deoarece nu am cum sa o vizualizez, deoarece si Internetul furnizat de Orange este cel mai prost si mai mult imi face probleme decât sa funcționeze in parametrii măcar normali. Bun, sa începem, am depus cererea de reziliere, am fost anunțat ca in max 90 de zile sa returnez echipamentele intr-un sediu Orange Shop, m-am prezentat intr-un Orange Store deoarece in urma cu o luna ( in luna martie ) magazinul Orange Shop din Onesti, jud. Bacau a fost inchis, si orașul Onesti nu mai are Orange Shop unde clientiii sa predea echipamentele. Eu om in varsta 71 de ani nu ma pot deplasa in Bacau, este o distanta foarte mare si plus ca in orice magazin s-ar putea predea echipamente..ca de aia e Orange..nu? Va rog sa ma ajutati cu un sfat..ce se poate face ... si daca clientul nu se poate deplasa pana la un Orange shop, in apropiere ci doar intr-un orange store. MULTUMESC !!

.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
72 / 100
puncte
Custom field 2
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, Stefan!
Din pacate echipamentele se pot preda doar in Orange Shop.
Inca nu avem un flux pentru returnarea echipamentelor in francize/ magazine partenere.
Dar exista posibilitatea ca echipamentele sa fie predate in Orange shop si de catre o alta persoana, pe langa titular, in termenul de 90 zile. Poti ruga pe cineva sa mearga in locul tau?

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut, Stefan!
Din pacate echipamentele se pot preda doar in Orange Shop.
Inca nu avem un flux pentru returnarea echipamentelor in francize/ magazine partenere.
Dar exista posibilitatea ca echipamentele sa fie predate in Orange shop si de catre o alta persoana, pe langa titular, in termenul de 90 zile. Poti ruga pe cineva sa mearga in locul tau?

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Buna ziua , va mulțumesc pentru rapiditate , am sa raman cu serviciile Orange pana la data expirării contractului , am primit o scutire de la plata facturii pe suport hârtie (taxa) si incerc sa iau legătura cu un reprezentant Orange pentru a anula cererea de reziliere .
Gânduri bune !

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
72 / 100
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!