Întrebare fară răspuns

Valabilitate perioada activa prepay Orange vs concurenta: optiuni, cost si perioada de timp oferita

Perioada de valabilitate (perioada activa) a unui numar Prepay era pana intr-o vreme un subiect interesant si mai des abordat. Cu timpul insa inclusiv Orange s-a plictisit si a inslus cateva informatii sumare doar in .... ARHIVA: https://www.orange.ro/help/arhiva/orange-prepay/ce-este-s...

 

Totusi spre deosebire de concurenta, pe langa zgarcenia Orange vis-a-vis de ofertele de valabilitate, se mai observa si "tarifele de lux" pe care le solicita, parca dorind sa descurajeze un astfel de obicei (orientare, dorinta) preferata de client. Dar sa trecem la dovezi si fapte concrete:

 

  • Orange (ca doar este number one), prin umila sa grija acorda atentia optiunii de "prelungire valabilitate" printr-o SINGURA optiune de numai "2 euro pentru 30 de zile". Draga Orange, la acest tarif mai bine activez o optiune cu resurse si am si valabilitate inclusa. Trist si dezamagitor, motiv pentru care nici macar o referinta nu am gasit decat in meniul de SelfService *100#

 

  • Vodafone in schimb (unul dintre jucatorii concurenti cu care Orange isi imparte placinta) ofera clientului 4 (PATRU) optiuni de extindere a valabilitatii, de la 1 saptamana si pana la 1 an de perioada activa, cu tarife intre 1 euro si 10 euro. Detalii gasiti pe https://www.vodafone.ro/personal/servicii-si-tarife/carte...

 

  • Telekom (un alt jucator din piata) ofera la randul sau tot 4 (PATRU) optiuni de extindere a valabilitatii, de la 1 saptamana pana la 4 luni de zile, pentru tarife similare Vodafone, adica de la 1 euro (pentru 7 zile) pana la 5 euro (pentru 120 zile). Vezi detalii aici: http://telekomro.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/638...

 

  • Despre Digi (al patrulea jucator din piata) nu stiu cat ii plac provocarile, dar cu o strategie total diferita abordeaza optiuni cu resurse incluse cu VALABILITATE de pana la 3 luni de zile, fara a oferi posibilitate de achizitie valabilitate separat. Vezi pentru detalii https://www.digiromania.ro/servicii/telefonie-mobila/cart...

 

      _________________________________

 

    Asadar, analizati si daca doriti exprimati-va parerea. Dar personal regret sa vad ca la Orange e foame de bani. Mai exact, am urmatoarele intrebari:

 

    • De ce Orange are cele mai mici perioade de valabilitate (chiar si la optiuni cu resurse) comparativ cu concurenta?
    • De ce Orange nu ofera decat o singura varianta de extindere valabilitate, iar inclusiv aceea e mai scumpa decat o optiune cu resurse valabile pe aceiasi perioada de timp?
    • De ce Orange nu se documenteaza si nu se adapteaza la piata, la concurenta si la cerintele clientilor?
    • De ce Orange ignora acest aspect al "valabilitatii", desi stie ca multi dintre utilizatorii Prepay incarca cu CREDIT si apoi transforma creditul in optiune cu resurse in functie de preferinta (adica nu incarca optiune direct cu resurse)? 
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Cu toate ca si la Orange au fost perioade in care valabilitatea optiunii sau a creditului prepay era diferentiata in functie de valoare reincarcata, Orange avut mereu aceste "aere" de superioritate si pretentii de operator premium cu servicii de --> [insert you word here] <--.

Am mai spus-o, Orange si Digi au modele de business total diferite. Daca nu era Digi, cel mai probabil noi, utilizatorii Orange plateam si in momentul de fata 10 euro / lunar pentru 5 GB de internet.

Bună seara! Am stat 6 ani și jumătate la Vodafone Prepay și într-adevăr, am cumpărat de multiple ori în acești ani valabilitate, mereu aveam constant 2 ani și 4 luni maximumul posibil, valabilitatea plus grația. Ba încă, când se reactiva opțiunea, se adauga automat și perioada activă încă mereu aveam constant 2 ani și 4 luni. Până când mi-am dat seama că sunt caraghios, folosind serviciile unei companii mult inferioare companiei Orange! La Orange, atingi maximum 16 luni, 6 luni de perioadă activă plus 10 luni de perioadă de grație. Și? Care e problema în fond? Cât de sărac să fii să nu poți reîncărca după 15 luni la limita grației practic cu 5 Euro și să îți salvezi cartela, obținând astfel 11 luni de valabilitate, perioadă activă plus grație? Păi, dacă vreme de 15 luni de zile nu produci sau nu te ajută nimeni cu 30 de lei înseamnă că ai revenit inutil că individ social, dizgrațios, homeless sau decedat! Nu e o ofensă, e o analiză pragmatică! Se compară serviciile Telekom sau Vodafone cu serviciile Orange??? Cu siguranță...NU!
S-au dus vremurile când trebuia să reîncarci cartela Orange cu minimum 7 Euro că să obții maximum 6 luni plus 8 luni, adică 14 luni! Oricum, acum vreme de 16 luni nu reîncarci, nu te ajută cineva cu o reîncărcare ca să îți salveze numărul, nu lucrezi, nu ai viață socială, etc? Mă refer așa, la general.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
111 / 750
puncte
Custom field 2

@Adrian: Clientii sunt diferiti si fiecare este abordat de Orange individual, nu ca turmă. Nu toti au nevoie de resurse incluse pe o perioada de timp, la fel cum sunt altii pentru care gratuit e mai convenabil decat nelimitat la acelasi cost. Scopul acestui topic, pentru ca nu l-ai inteles, este de a reliefa faptul ca Orange pentru un anumit sector din piata, nu isi adapteaza serviciile conexe, in cazul de față VALABILITATEA: atat ca durată cât și ca tarif.
Si inca ceva: cumperi ceva că ai bani si iti permiti sau pentru ca ai NEVOIE de acel ceva (fie el produs, serviciu sau orice altceva)? ....nu e nevoie de un raspuns.

Înțeleg ceea ce spui. Totuși, am încercat să fac o medie între onest și practic din punct de vedere al marketingului. La Vodafone, cumperi 365 de zile cu 10 Euro. Lux! Sau 182 zile parcă, cu 6 Euro. Și aici e tot "meserie". La Orange, 2 Euro pentru 30 de zile e prea scump, recunosc! Și, mi se pare că nu îți oferă și grație, deci riști să pierzi la un moment dat numărul de telefon Prepay Orange în ritmul asta! Cândva, aveam "fantezii" ciudate despre cum ar fi doar să primesc apeluri vreme de 28 de luni de zile pe cartela Vodafone, că doar am cumpărat valabilitate, nu? Totuși, încărcam lunar, pentru că aveam cu adevărat nevoie de voce și net! Și, aveam vreo 4 Tera de net acumulați din aplicația lor deja subiect de meme-uri. Dar, pierdeam cumva și acolo, pentru că atât Vodafone cât și Telekom s-au aliniat la ciudatul concept de a implementa opțiuni de 28 de zile, în timp ce Orange rezistă cu brio la 30 de zile! La DIGI, am înțeles că sunt și opțiuni de 3 luni, ieftine, dar oare cat net oferă și la ce viteză? Cât de bună e acoperirea, etc? As putea intra într-o polemică foarte lunga, dar nu e cazul. Da, o fi Orange cea mai scumpă rețea, adevărat, însă teoretic doar, omul modern care încarcă lunar cartela Orange și activează resurse, ii cam ajung timp de o lună, cât despre alte servicii auxiliare pe care le dorește fiecare...da, Orange rămâne o rețea scumpă raportată la concurență! Însă, de foarte bună calitate. Părerea mea!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
111 / 750
puncte
Custom field 2

@Adrian: Ceea ce observ ca nu diferentiezi este perioada lipsita de resurse oferite de operatorul de telefonie. Aceasta perioada poate lua mai multe forme. Perioada ACTIVĂ (cea la care fac referire in acest topic) si care nu e obligatoriu sa fie insotită de existența unor resurse, apoi perioada de GRAȚIE, mai extinsa, dar nu e obiectul acestui topic, si alte perioade scurte precum cea de CARANTINĂ,sau de BLOCARE.
Si ca să întelegi mai bine scopul acestui topic legat de perioada ACTIVĂ: Dacă ai nevoie doar de perioadă activă (NU perioadă de grație), DE CE sa cumperi perioada activă cu tot cu resurse??? Doar din comoditate?
Si nu sunt din categoria celor care "stau cu telefonul doar pentru a primi apeluri". Am vorbit chiar si cu reprezentanti ai Orange desi numarul era in perioada de gratie. Pe scurt: fiecare se descurcă cum vrea, dacă poate.

Nu m-am complicat niciodată. Uite, de exemplu, cum au decurs 6 ani și jumătate ca și client Vodafone Prepay: s-a activat SIM-ul Vodafone cu 60 de zile de perioadă activă și 300 de zile de perioadă de grație. Am făcut două reîncărcări a câte 7 Euro. Am ajuns astfel la 14 Euro pe cont, o opțiune deja activă încă de la activarea numărului, 6 luni de perioadă activă și 10 luni de grație. Cu 10 Euro, am cumpărat 365 de zile de perioadă activă și am ajuns la maximumul permis în rețeaua Vodafone la Prepay, 18 luni de perioadă activă și 10 luni de grație. Lunar însă trebuia să reincarc, luam Tera de net din aplicația MyVodafone, dar exista o limitare de 100 GB pe lună. Și puteau fi folosiți doar cu o opțiune de minimum 5 Euro. Eu o activam pe cea de 7 Euro și aveam 70+100= 170 GB/luna și apeluri în rețea timp de 35 de zile. WiFi am refuzat să folosesc, aveam mult net inclus și antivirusul Secure Net care costa 20 cenți pe lună, de fapt mi-i retrăgea odată la 6 luni doar! Și, bloca chiar corect siteurile și fișierele periculoase, doar cu condiția să nu activez economizorul de date din Chrome. Ulterior, nu a trebuit să mai cumpăr niciodată perioadă activă vreme de 6 ani, pentru că la reactivarea opțiunii, sistemul îmi readucea automat valabilitatea plus grația la totalul de 28 de luni. Serviciul Clienți îl puteam apela aproape nelimitat, nu doar de două ori pe lună gratuit cum e aici la Orange, care a externalizat Serviciul Clienți și ACESTA este de fapt motivul pentru care noi doi am ajuns să discutăm aici, intr-o comunitate! Nu tu Dingo, nu tu atâta birocrație pentru ștergerea contului MyVodafone cum e aici la Orange unde trebuie să trimiți emailuri și atașamente și să aștepți o lună, schimbarea de SIM era gratuită și este și acum, redirecționări VOX disponibile, posibilitatea de a transfera 24 Euro/lună nu doar 3 că aici, la Orange, în primii ani primeam notificări via SMS de la Facebook pentru că Vodafone avea acord cu Facebook, etc. Așadar, o rețea foarte ieftină! Motivele pentru care am venit în Orange de curând sunt însă cu totul altele...Ceea ce mă uluiește însă efectiv atunci când discut cu diverși useri sunt conceptele de GRATUIT și NELIMITAT care îmi sunt proptite ca vector cu scop de convingere că...ce? Ce presupun acești doi termeni, din ce sunt ei anume generați și ce înțelegi prin ei transpuși în practica utilizării diverselor servicii mobile? În sfera telecomunicațiilor, NELIMITAT <=> SUFICIENT iar GRATUIT îmi este ceva ambiguu, crede-mă! Nu există gratuit, ci PRIVARE PARȚIALĂ TEMPORARA DE RESURSE! Aici nu vorbim de abonamente, noi doi discutăm despre PrePay! Arată-mi care este maximumul pe care vrei să îl obții la Prepay în fiecare lună și la ce preț, cel mai minimal. Aștept!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
111 / 750
puncte
Custom field 2

@Adrian: Acest raspuns al tau parca e modificat altfel... e diferit ca substanta, continut. Cel putin asa percep. Asa cum mentionai, anumite servicii Vodafone ma fac si pe mine chiar si acum sa-l admir si apreciez pozitiv, insa din alte considerente am preferat INCA sa raman fan Orange, chiar de 20 de ani. Eu prefer sa utilizez VoWIFI, motiv pentru care nu am nevoie de resurse. Dar as fi dispus ( din comoditate) sa platesc pentru perioada activa in loc de perioada de gratie. Tariful oferit de Orange insa nu lasa loc de discutii.
Cat privește GRATUIT vs NELIMITAT, pentru mine e doar marketing. Insa pentru altii am observat ca "gratuit" are o amprenta mai pronunțată decât "nelimitat".Cauza? E doar o percepție a mentalului. Probabil de aici si vorba "decat mult si fara rost, mai bine putin si....gratuit". :))

Există un alt topic, moderat de către DanielaH unde am postat un comentariu, acela legat de posibilitatea ca Orange să introducă două funcții deja implementate de către Vodafone, aceea de schimbare SIM fizic direct din aplicația MyVodafone și aceea de schimbare număr de telefon într-unul preferențial, tot din aplicația MyVodafone! Legat de funcția din urmă, citește comentariul meu și te vei convinge că, la Vodafone, perioada de activitate și cea de grație aferente unui ANUMIT număr de telefon pentru ei nu mai valorează doi bani! https://comunitate.orange.ro/questions/2446409-sugestie-simplificarea-procesului-schimbare-sim-urilor-prepay-caz-necesitate

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
111 / 750
puncte
Custom field 2

@Adrian: Stiu, le-am citit si cunosc situatia acestui aspect la Vodafone (al indiferentei față de perioada activă si de grație). De altfel la asta a ajuns si Orange. Despre restul aspectelor voi comenta la acel topic. Dar viața merge mai departe.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!