Întrebare cu răspuns(uri)

Dacă am pierdut o cartela mai pot reveni la numărul pe care l-am avut înainte?

Salut, am pierdut cartela, întrebarea mea este dacă pot reveni cumva la vechiul număr. De menționat ca nu am abonament.

Stefan_15
Stefan_15

Stefan_15

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Stefan_15
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

O schimbare de SIM PrePay se poate face în orice magazin din reteaua Orange (francize, parteneri și Orange Shop), atunci cand cartela SIM este defecta sau este necesar un SIM de un format diferit.

Pentru SIM pierdut/ furat se poate face schimbarea doar într-un Orange Shop.

 


@Stefan, te așteptăm să revii în Comunitate să ne spui dacă ai rezolvat.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (6)

86%

6 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

86% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Depinde cand ai pierdut acea cartela.. Daca este ceva foare vechi si deja a iesit din perioada de gratie, poate deja a ajuns la alt client.. deci nu!
Daca este ceva ce s-a intamplat recent si poti dovedi ca acel numar este al tau, de exemplu sa ai cardul din care ai scos cartela sau un document ca tu ai facut achizitia.. il poti recupera..
I s-a furat mamei un telefon acum foarte multi ani si, atunci, am putut recupera numarul, sunand si blocand cartela, pentru ca stiam exact ce credit era pe ea.. dar, erau alte reguli, nu stiu daca mai merge acum asa.. poti incerca..

Depinde cat timp a trecut din momentul pierderii cartelei.

In principiu, trebuie sa mergi intr-un Orange Shop, cu buletinul si sa declari pierdut acel SIM. Daca acel SIM era asociat unui cont Orange procedura este ceva ma simpla, in caz contrat va trebui sa demosntrezi ca tu esti titularul acelui SIM (numere din contact, apeluri / SMS efectuate sau primite, etc).

Dupa, poti solicita inlocuirea SIM-ului cu pastrarea numarului de telefon. Este posibil sa platesti pentru inlocuirea acestuia sau, daca nimeresti peste in consultant cu soriciul gros si care sta pe obraz, acesta te poate obliga sa-ti faci abonament pe 3 sau 6 luni pe motiv ca "doar asa se poate recupera numarul de telefon".

Cartela se afla într-un aspirator la o spălătorie :)) nu este luata de nimeni și da, este asociata unui cont pe Orange în browser, a trecut cam 2 săptămâni de când am aspirat-o

Stefan_15
Stefan_15

Stefan_15

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Stefan_15

@Stefan_15: Nici macar nu ti se schimba un SIM de prepay fara sa-l prezinti pe cel vechi. Sa ti se dea un altul doar pe o "poveste"?? Neeeehhhh..... Incearca sa te obisnuiesti cu gandul la alt numar, aferent altui SIM.

@Stefan_15 eu consider ca merge schimbat mai ales daca ai cont Orange. Oricum ei pot verifica daca tu esti titularul furnizand niste informatii pe care doar tu le-ai sti, gen numere apelate frecvent, cu cat ai incarcat ultima data cartela, ce optiune ai folosit, ce credit mai ai disponibil. Daca oferi informatii eronate abia atunci nu-ti vor schimba sim-ul. E indicat sa mergi intr-un Orange shop pentru a evita sa ti se faca abonament, asa cum se intampla in cazul Partenerilor.

@Flo_1 de ce ar trebui prezentat SIM-ul vechi si de ce spui ca nu merge schimbarea lui? Atat timp cat ofera informatiile pe care doar titularul cartelei le stie, nu vor fi probleme cu schimbarea lui.

@Miha Z: Partenerii nu se deranjeaza cu schimbul de SIM-uri. Cel putin nu cei mici. Pe langa Shop, Orange Store sau EuroGSM sunt ok. Si intrucat aveam un miniSIM si nu-l puteam decupa, am fost sa cer nanoSIM. Dar PREPAY fara prezentarea SIMului vechi nu se schimba. ESTE RASPUNS DAT DE ANGAJAT. La abonament nu e asa complicat, e mai simplu. Bineinteles, si CI trebuie prezentata.
Pe de alta parte, de cand cu GDPRul, dar si inainte, prepayurile sunt anonime. Deci verifici identitatea in baza de date cu campuri libere.... :)))

@DanielaH: Sper sa nu fie cazul, dar in caz de pierdere / furt al SIM-ului de PrePay, cum pot dovedi ca SIM-ul este al meu si nu solicit blocarea unui SIM / eliberarea unuia nou pentru numarul altcuiva? Chiar daca operatia presupune si prezentarea cartii de identitate a solicitantului...

Dacă este asociat unui cont Orange, cred că ar trebui să poată recupera numărul.. Nu la partenerii Orange, ci la Orange, dar, eu m-as aștepta să poată fi recuperat..

@Flo, în shop i se vor solicita utilizatorului mai multe informații despre SIM-ul respectiv, iar înlocuirea se va face doar daca acele informații vor fi cunoscute/ validate.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!