Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Mi-ati modificat abonamentul in timpul perioadei contractuale, FARA stirea sau acordul meu!

Contract incheiat in noiembrie 2018, cu 24 luni perioada contractuala. Vezi poza 1, atasata.
Resurse in contract; nelimitat minute nationale si roaming, nelimitat minute Orange, nelimitat sms-uri, 50 GB internet national, 10 GB spatiu stocare in cloud.
De 3 zile nu mai pot apela/primi apeluri pe numar.
La verificare pe site; abonamentul a fost modificat FARA STIREA SAU ACORDUL MEU intr-unul cu; 5 GB internet, zero minute nationale, zero minute internationale. Vezi poza 2, atasata.
In prezent NU pot folosi numarul de telefon (care apartine unui PFA)
Cum vi se pare, stimata comunitate, aceasta incalcare grava a legislatiei si a conditiilor contractuale?
Verificati-va CU ATENTIE resursele din abonamente, ca sa nu va treziti ca patiti ca mine!

Răspunsuri

WaW ! ... asa ceva pare imposibil , dar daca asa ceva este real poate fi si caz penal cu ajutorul unui avocat
iar cea de-a doua fotografie este de ras daca nu de plans , 0 minute nationale :) bine ca ai sms nelimitate :)))

Faci o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro și le explici detaliat ce se întâmplă, cu poze și tot ce trebuie. Sper că lucrurile se vor rezolva. Succes!

Cred ca cel mai bine incearca sa vorbesti cu cineva la relatii clienti telefonic! sigur exista o explicatie referitor la problema ta! Cred totusi ca este o gresala sau o eroare de sistem!
As mai avea o intrebare totusi! Folosirea abonamentului se face pe teritoriul romaniei sau inafara tarii? pentru ca exista o mare diferenta! Dupa 90 sau 120 de zile in care Abonamentul / numarul de telefon este folosit in anafara tarii, indiferent de resursele trecute in contract, acestea nu mai sunt valabile!

Dacă tu ești titularul, sună la Orange și fă o reclamație.
Dacă nu ești tu titularul, poate s-a făcut o modificare fără să știi și tu.
E doar o supoziție.
Să ne comunici cum ai rezolvat.
Succes!

Cand doresti senzatii tari / Nu-i nevoie sa apari / La radio sau televiziune / Nici la "Steaua fara nume"! /// Ti-este suficient sa vezi / Chiar daca nu poti nici sa crezi / O postare ca aceasta / Care vine ca napasta. /// Poate Orange scos din priza / Ti-o fi pregatit surpriza / Ca in casa, izolat / Sa fi si tu deconectat. /// Vorbesti neaparat cu ei / Si le explici ce vrei / Prin Djingo, Mail, sau apel / Rezolvi probleme fel de fel. /// Dar dac-astepti, tacand, problema / De la sine nu dispare / Si vei avea mereu dilema / Ce s-a putut intampla...oare? /// Comunitatea-i uimitoare / Impartasim tot ce ne doare / Dar oficial situatia ta / Doar Orange o va rezolva. /// Asadar si prin urmare / Te asteptam c-o rezolvare / Sa stim cum Orange a procedat / Fara s-ajungi la avocat..

Merge la cafea poezia asta Flo. Multumim :))

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Poate este o greseala in actualizarea beneficiilor din My Orange. Indicat e sa iei legatura cu un operator Orange si sa ceri lamuriri.

@Ascary daca-ai sti ce tare / Te chinuie in izolare / Griji, nevoi, dar si talent / In pandemie mai atent. /// Ca doar asa poti fi captiv / In viata competitiv / Cate-un catren mai presarand / Timpul sa nu-l simti curgand.

Chapeau... :)

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Resursele care apar in poza 2 adica zero minute nationale, zero minute orange, 5 GB net ?!!
Asta in conditiile in care tel e al unui PFA si in prezent NU se poate folosi pt nici un fel de convorbire

Deocamdată nimic, nici măcar NU s-au ostenit să mă contacteze...
Bănuiesc că nu au ce explicații să dea pentru o ilegalitate de asemenea proporții.
Cred că soluția e un proces penal.
Oricum, dacă aveți posibilitatea, ca și membri ai comunității, diseminați pe cât puteți, să afle toată lumea cum se comportă orange față de clienți!

@mrsalexander ne pare rău pentru situația în care te afli.
Fiind un caz care necesită verificarea datelor tale personale, ți-am răspuns în mesaj privat.
Mulțumim pentru înțelegere și te așteptăm cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

Se pare că s-a rezolvat, oarecum.
Mi s-a explicat că „a fost o defecțiune a aplicației” și că de fapt avem toate resursele la abonament, doar că nu erau vizibile pe site.
Nu m-au lămurit, dacă toate resursele din abonament erau disponibile - inclusiv cei 50 GB de internet - de ce am primit mesaj că am depășit limita de 5 GB (?!) și că viteza va scădea?!
Personal, cred că a fost ceva necurat la mijloc, dar cum pare să se fi soluționat, cel puțin pe moment, nu mai am nimic de zis.
Nota 10 pentru interacțiunea cu moderatoarea comunității și cu colegii ei, cărora le mulțumesc!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!