la 18-02-2024 07:08 PM
Aș dori să întreb ce se întâmplă în cazul în care se dorește rezilierea unui contract înainte de expirarea perioadei minime contractuale? Trebuie achitată ceva taxă de reziliere anticipată?
Precizez că e vorba de contract cu preț întreg, fără reduceri promoționale și fără telefon achiziționat în rate.
Dacă înțeleg eu bine cele scrise în contract, ar trebui să achit contravaloarea abonamentului până la finalul perioadei contractuale.
Pe de altă parte, am întâlnit și alte opinii, care spuneau că nu ar fi nimic de achitat, întrucât nu se poate pretinde cuiva să plătească niște servicii de care nu a beneficiat.
la 18-02-2024 07:24 PM
Salut. Dacă nu ai beneficiat de vreo ofertă promățională sau alte discounturi, echipamente (telefon) la reducere sau alte facilități, atunci nu se va pune problema achitării de penalități pentru reziliere înainte de termen, chiar dacă se va invoca mai mult ca sigur acest aspect.
la 18-02-2024 07:24 PM
Salut. Dacă nu ai beneficiat de vreo ofertă promățională sau alte discounturi, echipamente (telefon) la reducere sau alte facilități, atunci nu se va pune problema achitării de penalități pentru reziliere înainte de termen, chiar dacă se va invoca mai mult ca sigur acest aspect.
la 18-02-2024 07:30 PM
Salutare!
Se reziliază cu o cerere sau apel la 300, și tot atunci poți să întrebi și dacă ai sau nu de achitat ceva. Noi aici in Comunitate suntem, în mare parte, clienti ca si tine. Deci nu avem acces la cont, si nu avem cum sa determinam daca vei avea sau nu ceva de achitat in cazul unei rezilieri. Depinde de la un caz la altul.
Ai aici toate mijloacele de contact!
Succes!
18-02-2024 07:39 PM - editat 18-02-2024 07:39 PM
Salut,
La abonamentele pentru persoane fizice, acele despagubiri se calculeaza pentru lunile in care ai beneficiat de reduceri. La persoane juridice, se raporteaza la lunile ramase.
Cu toate astea, daca nu ai avut reduceri si nu ai luat telefon, din punct de vedere legal poti rezilia oricand, fara penalizari.
Pentru orice eventualitate, doar in caz ca arputea fi ceva ce ne-a scapat nou, recomand o intrebare la Relati Clienti. Ai aici mijloacele de contact disponibile.
Si in caz ca ti se mentioneaza vreo suma de plata, nu uita sa intrebi de unde provine suma respectiva (cum s-a calculat) si ce reprezinta. De retinut ca "taxele de reziliere" (adica beneficiu operator fara niciun prejudiciu creat) au fost considerate ilegale acum multi ani.
la 21-02-2024 06:51 PM
Am depus ieri cerere de trecere pe Prepay folosind Djingo.
Am salvat și capturi de ecran cu discuția, am primit și mesaj că voi fi contactat în 9 zile lucrătoare.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor