Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Lipsa Subtitrare pe Discovery Showcase, Science, Animal Planet pe Orange TV prin satelit

Canalele Discovery nu au subtitrare pe Orange tv prin satelit chiar daca este activata subtitratrea in meniul receiverului. Mai trebuie facut ceva sau asa sunt transmise? Mulțumesc

Dann
Dann

Dann

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Dann
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

A fost lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă.

• Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min.

• Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde.

• Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează.
Mulțumim!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 5 din 6

A fost lansat un nou update de soft pentru STB care remediază această problemă.

• Update-ul la noul soft dureaza intre 5:30 - 6:00 min.

• Dacă se întamplă ca STB-ul sa se blocheze in timpul upgrade-ului, recomandăm scoaterea lui din priză, apoi re-alimentarea după 10-15 secunde.

• Dacă update-ul s-a finalizat cu succes, dar după aceea rămâne imaginea neagră în loc de vizualizarea corectă a unui canal, se operează aceeași procedură ca mai sus: se scoate STB din priză pentru 10-15 secunde si apoi se re-alimentează.
Mulțumim!

Super Catalin :) Ne bucuram ca s-a rezolvat.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Este ok ca s-a rezolvat.
Dar ar mai fi necesar un update:
Cand accesez ghidul de programe, la unele canale din abonament apare mesajul "nici o informație disponibila". Abia dupa ce accesez canalul respectiv, apar si informatiile legate de program.

Dann
Dann

Dann

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Dann

Receptorul nu si-a facut update? Incearca manual. Daca nici asa nu merge,probabil ca Orange Tv ar trebui sa intervina in upgradarea softului.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Mulțumesc tuturor celor care au susținut acest demers pana la rezolvarea lui.
Este de apreciat in acelasi timp faptul ca Orange ia in serios feed-back-ul clienților si aduce astfel imbunatatiri serviciilor oferite. Este unul din motivele pentru care sunt client Orange din anul 2000. Mulțumesc

Dann
Dann

Dann

User level
Nivel
0
65 / 100
puncte
Custom field 2
Dann

Orange își respectă clienții; atunci cînd apar probleme acestea sunt luate în serios pentru a fi rezolvate. Chiar dacă uneori durează mai mult timp și îți pune nervii la încercare. Pe viitor aceste probleme tehnice se vor rezolva mult mai repede fiind în beneficiul clientului și al operatorului...!))

Gianni
Gianni

Gianni

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Gianni

Orange au servicii de calitate, iar de aici rezultă și numărul mare de clienți. Sigur, pot apărea și la ei sincope, dar le rezolvă într-un timp rezonabil.

Față de alți operatori, Orange rezolvă problemele apărute datorită și tehnicilor care se implică în rezolvarea lor. Dacă uneori durează mai mult poate fi și din cauza furnizorilor sau a altor probleme tehnice.

Gianni
Gianni

Gianni

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Gianni

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!