Întrebare cu răspuns(uri)

Probleme vizualizare Ro alert

Buna, am o problema cu mesajele venite de pe ro alert...cand le vizualizez apar tot felul de caractere(vezi atash)..., detin un Samsung Galaxy Note 8 cu softul la zi...Exista o rezolvare?
Multumesc

Bogdan
Bogdan

Bogdan

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Modelul este SM-N950F, achizitionat din ro si are status oficial...

Bogdan
Bogdan

Bogdan

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan

Este nou achizitionat din magazin...si soft original de fabrica.

Bogdan
Bogdan

Bogdan

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan

Primul mesaj este importat de pe tel.vechi un N9005 tot cu soft original de fabrica

Bogdan
Bogdan

Bogdan

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan

Daca ai probleme doar cu mesajele de la Ro alert, parerea mea e ca trebuie sa iei legatura cu un operator Orange, poate e ceva din sistem. Incearca sa suni la 300 si apoi 520 pentru a intra in legatura directa sau varianta de chat.

Ceva nu este în regulă! Chiar nu știu ce să zic, dar ar trebui să-i întrebi pe cei de la Ro Alert ce se întâmplă. Sigur, în caz că nu ai tu vreo setare aiurea.

Daca telefonul tau nu a fost cumpărat de la Orange este posibil că acesta sa nu fie configurat pentru Ro-alert. El are nevoie de setări suplimentare că să funcționeze corect Ro-alert. Trebuie sa mergi într-un Orangeshop sau sa suni la relații cu clienții.

Razvan, din cate stiu, nu poate fi varianta spusa de tine. Observ ca el are telefonul in limba engleza iar mesaje sunt primite in alta limba. I s-a intamplat pe 2 mobile aceasta problema. Deci este o eroare de sistem si doar operatorii o pot rezolva.

Multumesc pentru raspunsuri...am sa iau contact cu ei si revin cu rezolvarea...:)

Bogdan
Bogdan

Bogdan

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan

Salut!
În setările Transmisiei Celulare (Cell broadcast), poți selecta și limba, poate acolo e problema .. Sau altă problemă, mai puțin probabilă - lipsa unui anumit font, astfel încât smartphone-ul nu poate reprezenta grafic textul ?
Succes !

Ar fi bine sa fie telefonul înca in garanție, și sa îl poți trimite la service sau chiar returna. Funcționalitatea necorespunzătoare Ro-Alert este un motiv serios de a returna sau repara pe garanție un terminal GSM, mai ales ca avem o lege în sensul asta, comercianții fiind obligați sa vândă doar telefoane care permit recepționarea de mesaje tip Ro-Alert.
Este drept a existat o perioada de 6 luni în care vânzătorii au avut răgaz sa "scape" de terminalele neconforme, depinde cât de norocos ai fost.

Perioada de răgaz abia a început sa curgă. Practic de la 1 decembrie 2019, orice comerciant trebuie sa vândă un telefon compatibil Ro-alert.

Operatorii Orange nu pot rezolva problema...nu tine de ei. Recomandarea lor a fost sa merg la un service, am si facut acest lucru iar cei de la service au spus ca posibil ca softul sa fie pentru asia...singura rezolvare este rescrierea softului dar nu ofera o garantie ca se si rezolva...in concluzie am sa ma apuc de invatat alta limba...:)))) multumesc tuturor pt suport...

Bogdan
Bogdan

Bogdan

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan

Bogdan, atunci daca mai este in garantie trimite-l in service pentru rescrierea soft-ului. Daca tot nu merge, cere altul cu un soft compatibil Ro-Alert. Succes!

@bogdan, dacă telefonul este pentru piața din Asia, oricum nu ai garanție la telefon în Europa. Descarci softul ROM prin aplicație Samsung mobile, ceva de genul, ca direct de pe site merge foarte greu și apoi pui softul foarte ușor cu Odin.

Verifica CSC-ul, apropo ai servicii Volte și Vo-wifi active de la Orange?

@Bogdan, ai reușit să rezolvi situația cu softul telefonului?
Dacă apreciezi că răspunsurile pe care le-ai primit te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai usor informațiile dorite.
Mulțumim!

Am luat contact cu cei de la Samsung si au verificat telefonul dupa imei si este destinat pietei din Cehia. Functionarea corecta pe ro alert o au doar dispozitivele vandute pt piata din Romania.
Am trecut pe setari manuale la Broadcast channels si astept urmatorul mesaj de alerta...daca am un feedback pozitiv va voi tine la curent.

Bogdan
Bogdan

Bogdan

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan

Ciudat că ai cumpărat telefonul dintr-un magazin in Romania și are soft de Cehia. Aviz amatorilor de unde cumpără telefoanele. Eu am mers mereu pe "mana" lui Orange. Poate-i mai scump dar e mai sigur.

Dar poți întreba. Eu am luat S8-ul de la Altex și i-am întrebat ce soft are. Le-am spus că-l dau retur dacă nu are soft ROM.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!

Părerea ta este importantă pentru noi, lasă-ne feedbackul tău

Feedback

sus