Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Întrebare cu răspuns(uri)

Probleme vizualizare Ro alert

Buna, am o problema cu mesajele venite de pe ro alert...cand le vizualizez apar tot felul de caractere(vezi atash)..., detin un Samsung Galaxy Note 8 cu softul la zi...Exista o rezolvare?
Multumesc

Bogdan
Bogdan

Bogdan

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Posibil să aibă soft pentru altă regiune.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (1)

33%

1 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

33% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 2

Modelul este SM-N950F, achizitionat din ro si are status oficial...

Bogdan
Bogdan

Bogdan

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan

Destul de vechi mesajul.. eu as fi incercat sa merg la un service sa vad daca stiu ei ce se poate face..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Este nou achizitionat din magazin...si soft original de fabrica.

Bogdan
Bogdan

Bogdan

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan

Primul mesaj este importat de pe tel.vechi un N9005 tot cu soft original de fabrica

Bogdan
Bogdan

Bogdan

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan

Daca ai probleme doar cu mesajele de la Ro alert, parerea mea e ca trebuie sa iei legatura cu un operator Orange, poate e ceva din sistem. Incearca sa suni la 300 si apoi 520 pentru a intra in legatura directa sau varianta de chat.

Ceva nu este în regulă! Chiar nu știu ce să zic, dar ar trebui să-i întrebi pe cei de la Ro Alert ce se întâmplă. Sigur, în caz că nu ai tu vreo setare aiurea.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Daca telefonul tau nu a fost cumpărat de la Orange este posibil că acesta sa nu fie configurat pentru Ro-alert. El are nevoie de setări suplimentare că să funcționeze corect Ro-alert. Trebuie sa mergi într-un Orangeshop sau sa suni la relații cu clienții.

Razvan, din cate stiu, nu poate fi varianta spusa de tine. Observ ca el are telefonul in limba engleza iar mesaje sunt primite in alta limba. I s-a intamplat pe 2 mobile aceasta problema. Deci este o eroare de sistem si doar operatorii o pot rezolva.

Multumesc pentru raspunsuri...am sa iau contact cu ei si revin cu rezolvarea...:)

Bogdan
Bogdan

Bogdan

User level
Nivel
0
63 / 100
puncte
Custom field 2
Bogdan

Salut!
În setările Transmisiei Celulare (Cell broadcast), poți selecta și limba, poate acolo e problema .. Sau altă problemă, mai puțin probabilă - lipsa unui anumit font, astfel încât smartphone-ul nu poate reprezenta grafic textul ?
Succes !

eda2k
eda2k

eda2k

User level
Nivel
3
2509 / 5000
puncte
Custom field 2
eda2k

Ar fi bine sa fie telefonul înca in garanție, și sa îl poți trimite la service sau chiar returna. Funcționalitatea necorespunzătoare Ro-Alert este un motiv serios de a returna sau repara pe garanție un terminal GSM, mai ales ca avem o lege în sensul asta, comercianții fiind obligați sa vândă doar telefoane care permit recepționarea de mesaje tip Ro-Alert.
Este drept a existat o perioada de 6 luni în care vânzătorii au avut răgaz sa "scape" de terminalele neconforme, depinde cât de norocos ai fost.

The Special List
The Special List

The Special List

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
The Special List

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!