Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna, am o problema cu mesajele venite de pe ro alert...cand le vizualizez apar tot felul de caractere(vezi atash)..., detin un Samsung Galaxy Note 8 cu softul la zi...Exista o rezolvare?
Multumesc
Posibil să aibă soft pentru altă regiune.
Alte răspunsuri
Pagina 1 din 2
Te pune sa inveti alta limba:))
Vezi ca nu cumva sa fie vreo replica.
Modelul este SM-N950F, achizitionat din ro si are status oficial...
A fost cumparat din magazin de telefonie sau este SH si posibil decodat?
Destul de vechi mesajul.. eu as fi incercat sa merg la un service sa vad daca stiu ei ce se poate face..
Este nou achizitionat din magazin...si soft original de fabrica.
Primul mesaj este importat de pe tel.vechi un N9005 tot cu soft original de fabrica
Daca ai probleme doar cu mesajele de la Ro alert, parerea mea e ca trebuie sa iei legatura cu un operator Orange, poate e ceva din sistem. Incearca sa suni la 300 si apoi 520 pentru a intra in legatura directa sau varianta de chat.
Ceva nu este în regulă! Chiar nu știu ce să zic, dar ar trebui să-i întrebi pe cei de la Ro Alert ce se întâmplă. Sigur, în caz că nu ai tu vreo setare aiurea.
Modifica limba la mesaje celule?, poate e trecuta koreeana by default.
Daca telefonul tau nu a fost cumpărat de la Orange este posibil că acesta sa nu fie configurat pentru Ro-alert. El are nevoie de setări suplimentare că să funcționeze corect Ro-alert. Trebuie sa mergi într-un Orangeshop sau sa suni la relații cu clienții.
Razvan, din cate stiu, nu poate fi varianta spusa de tine. Observ ca el are telefonul in limba engleza iar mesaje sunt primite in alta limba. I s-a intamplat pe 2 mobile aceasta problema. Deci este o eroare de sistem si doar operatorii o pot rezolva.
Multumesc pentru raspunsuri...am sa iau contact cu ei si revin cu rezolvarea...:)
Cu placere. Asteptam sa vii cu feedback-ul operatorului. :))
Salut!
În setările Transmisiei Celulare (Cell broadcast), poți selecta și limba, poate acolo e problema .. Sau altă problemă, mai puțin probabilă - lipsa unui anumit font, astfel încât smartphone-ul nu poate reprezenta grafic textul ?
Succes !
Ar fi bine sa fie telefonul înca in garanție, și sa îl poți trimite la service sau chiar returna. Funcționalitatea necorespunzătoare Ro-Alert este un motiv serios de a returna sau repara pe garanție un terminal GSM, mai ales ca avem o lege în sensul asta, comercianții fiind obligați sa vândă doar telefoane care permit recepționarea de mesaje tip Ro-Alert.
Este drept a existat o perioada de 6 luni în care vânzătorii au avut răgaz sa "scape" de terminalele neconforme, depinde cât de norocos ai fost.
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
Bogdan a răspuns
Vio73 a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
Miha Z a răspuns
Bogdan a răspuns
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
The Special List a răspuns
eda2k a răspuns
Miha Z a răspuns
Bogdan a răspuns
Miha Z a răspuns
Razvan a fost desemnat cel mai bun respondent
Ascary a răspuns
Miha Z a fost desemnat cel mai bun respondent
Razvan a răspuns
Vio73 a răspuns
Miha Z a răspuns
Bogdan a răspuns
Bogdan a răspuns
Jay a răspuns
Miha Z a răspuns
Bogdan a răspuns
Miha Z a răspuns
Bogdan a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.