Da, dar vezi ca vine cu niste limitari destul de enervante. Pentru orice chestie, trebuie sa platesti in plus. In sensul ca ai nevoie de o extraoptiune. Sa suni la Relatii Clienti ai nevoie de extraoptiune. Sa suni in afara, ai nevoie de extraoptiune (daca nu ma insel). Adica...ai foarte, foarte putine chestii incluse. Mai putine decat la prepaid. Acuma, e adevarat ca la Prepaid nu ai eSIM (inca). Dar, ca si facilitati, eu mai degraba m-as baga la un Prepaid (funny, eu sunt pe Prepaid :)) decat Yoxo. Plus ca aparent sunt tot felul de probleme cu trimiterea/primirea de SMS-uri de la banci. Citeste cu atentie topicurile de pe aici din Comunitate, ca sa-ti poti face o idee mai completa inainte sa treci pe Yoxo. Parerea mea.
Pentru problema de 4G, sunt mai multe cauze. Fie probleme locale de retea, fie probleme de setari telefon. De obicei, SIM-ul nu prea are de-a face cu 4G-ul. Decat daca e de pe vremea dinozaurilor. :)) Caz in care, tot ce ai nevoie este o inlocuire de SIM, intr-un Orange Shop. Iar de SIM demagnetizat, atata timp cat SIM-ul in telefon, n-am mai auzit. Nici in portofel daca il tii, n-am mai auzit sa se demagnetizeze. In primul rand, SIM-ul nu e magnetizat. Deci, nu prea are cum sa se demagnetizeze. O cartela de metrou cu banda magnetica se poate demagnetiza. Un SIM cu chip...nu prea. Se poate deteriora in anumite circumstante, de obicei cauzate de praf, mizerie si alte chestii (ceea ce in telefon nu prea ar trebui sa ajunga in mod normal). Dar nu am auzit sa se demagnetizeze. De asemenea, semnalul nu e mai bun la abonament fata de prepaid, sau la Yoxo fata de abonamentele clasice. E un mit. E acelasi semnal pentru toata lumea.
Client Orange