18-11-2024 12:55 AM - editat 18-11-2024 01:07 AM
Bună seara , dragi colegi.
Am următoarea problemă legată de reactivarea profilului eSIM , dupa ștergerea aplicației de pe iPhone . Am făcut recent un update de firmware și o instalare proaspătă de sistem, neștiind ca profilul va fi șters și va fi nevoie ulterior de o reconectare în care se cere un PIN generat prin SMS pe nr-ul respectiv de telefon , crezând ca reactivarea propiu-zisă se va putea efectua automatic după user și parola la autentificare in cele din urmă …
Țin să menționez faptul ca nu am QR pentru activare și ca acest profil este gestionat de mai multe numere YOXO, de asemeni nu se poate merge in cel mai apropiat punct Orange Shop, datorită faptului ca nu sunt în țara și nu voi ajunge curând .
Am câteva numere care sunt active și le plătesc din platformă . Aș vrea să păstrez aceste nr-e eSIM pentru ca sunt folosite în cele din urmă pentru diferite servicii online și etc…
Va rog să mă ajutați cu o soluție dacă cunoașteți vreuna în topicul / thread-ul legat de față.
Va multumesc anticipat !
la 18-11-2024 04:51 AM
Salut,
Din păcate singura soluție este deplasarea într-un Orange Shop.
Poți contacta și serviciul clienți yoxo prin chat din aplicație pentru suport (însă nu știu dacă te pot ajuta).
18-11-2024 09:38 AM - editat 18-11-2024 09:40 AM
Salut, Mihai
După cum am sugerat și în tema discuției , nu sunt în țara , pentru dacă aș fi fost mi-ar fi fost ușor să merg intr un Orange Shop, pt ca știu ca s-ar fi rezolvat rapid ! Tocmai de aceea am cerut păreri și opinii pt soluționare aici , datorită faptului ca sunt plecat din tara și nu pot merge fizic intr un Orange Shop.
Ca în orice platformă de domeniul 201x - 202x , YOXO trebuie să pună la dispoziție clientului în caz de ștergere e-SIM, posibilitatea serviciului de verificare video , pentru verificarea autenticității.
Plătesc undeva la 30 de abonamente lunar a câte 49.99lei, totuși este destul de patetic și în același timp frustant să nu poți activa un e-SIM de la distanță în cazul dezactivării sau ștergerii lui .
Actualmente business ul meu este în Germania și nu mă pot deplasa până în România , deși ar fi fost o soluție să pot să împuternicesc pe cineva legal și să mă poate reprezenta într-un Orange Shop, numai ca problema este elaborată în mai multe terțe , deoarce o parte din acele nr-e sunt activate cu un cont personal , iar o parte din restul sunt create în numele soției mele, de entitate juridică.
Deci singura soluție ar fi portarea lor intr -o altă rețea! Dupa ceea ce am constat in cele din urma …
Daca aveți și alte soluții referitoare acestei discuții , vă rog să o faceți !
Vă multumesc mult tuturor!
la 18-11-2024 07:45 AM
Salutare!
Îți recomand chatul din aplicație și vezi ce recomanda. Dacă ai fi avut cartela fizic, era simplu.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor