18-11-2024 12:55 AM - editat 18-11-2024 01:07 AM
Bună seara , dragi colegi.
Am următoarea problemă legată de reactivarea profilului eSIM , dupa ștergerea aplicației de pe iPhone . Am făcut recent un update de firmware și o instalare proaspătă de sistem, neștiind ca profilul va fi șters și va fi nevoie ulterior de o reconectare în care se cere un PIN generat prin SMS pe nr-ul respectiv de telefon , crezând ca reactivarea propiu-zisă se va putea efectua automatic după user și parola la autentificare in cele din urmă …
Țin să menționez faptul ca nu am QR pentru activare și ca acest profil este gestionat de mai multe numere YOXO, de asemeni nu se poate merge in cel mai apropiat punct Orange Shop, datorită faptului ca nu sunt în țara și nu voi ajunge curând .
Am câteva numere care sunt active și le plătesc din platformă . Aș vrea să păstrez aceste nr-e eSIM pentru ca sunt folosite în cele din urmă pentru diferite servicii online și etc…
Va rog să mă ajutați cu o soluție dacă cunoașteți vreuna în topicul / thread-ul legat de față.
Va multumesc anticipat !
la 18-11-2024 04:51 AM
Salut,
Din păcate singura soluție este deplasarea într-un Orange Shop.
Poți contacta și serviciul clienți yoxo prin chat din aplicație pentru suport (însă nu știu dacă te pot ajuta).
la 18-11-2024 07:45 AM
Salutare!
Îți recomand chatul din aplicație și vezi ce recomanda. Dacă ai fi avut cartela fizic, era simplu.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor