la 04-10-2023 10:34 PM - editat ultima oară la 05-10-2023 08:07 AM de DanielaH
Salut.
Dupa portare, eu nu mai primesc niciun SMS de activare de la banca, diferite site-uri, etc. Mai pe scurt, problema SMS-uri numere scurte.
Nu poti intra la munca cu codurile setate, aplicatiile de banca stau frumos doar instalate, etc-etc.
Am semnalat si la yoxo, si la orange. Au trecut deja 30 de ore de la portare. Frumos, nu?
Ce ramane de facut in acest caz? Cat sa mai astept? Se remediaza cumva, ca sa stiu ce o sa fac. Am nevoie sa imi folosesc numarul si in alte scopuri, nu doar apeluri si sms-uri intre prieteni.
Multumesc
04-10-2023 10:43 PM - editat 04-10-2023 10:44 PM
Salut,
Recomandarea mea ar fi sa treci pe Prepay. Ai sanse mai mare de compatibilitate. Doar o sugestie, binenteles. Asta in caz ca nu se rezolva direct la Yoxo.
la 04-10-2023 10:48 PM
Salut,
Iti multumesc pentru recomandare, m-am gandit la aceasta varianta, da.
Dar totusi, mai raman pentru maxim 2 zile aici, sperand ca se poate remedia problema.
Daca se doreste, se poate rezolva, dar nu prea se da importanta din ce am observat, nu vrei sa pun print screen cu "suportul" din Yoxo.
la 04-10-2023 11:01 PM
Nu e nevoie. :)) Asta e motivul pentru care eu am ales, si am ramas de foarte mult timp...la prepay. Tocmai din cauza suportului. Iar faptul ca pentru apel la 300, trebuie 5 euro credit, cand la prepay e inclus (2 apeluri gratuite, dar sunt si alea), plus Djingo, plus suport in Shop-uri...eu zic ca merita diferenta de pret, in caz ca pretul a fost motivul pentru care ai ales Yoxo.
la 04-10-2023 11:12 PM
Motivul real pentru care am ales Yoxo a fost ca mi s-a parut super fluid totul, nu trebuia sa imi mai fac problema platii + ca puteam sa renunt oricand. (si bine ca au pus optiunea asta)
Au multe chestii dragute prin aplicatie totusi, eu sper sa-si rezolve problemele ( ca sunt multe, multi zbiara peste tot ), ca poate sa iasa ceva super ok. Mai au retusuri de facut, sa speram ca-s si capabili, nu doar sa plateasca reclama cu Micutzu.
04-10-2023 11:24 PM - editat 04-10-2023 11:25 PM
Da, sunt anumite avantaje. Dar din pacate si probleme (cu platile de exemplu). Deci te poti trezi cu abonamentul suspendat pentru neplata cu toate ca l-ai platit. Si atunci o sa vezi cat de mult valoreaza suportul respectiv si faptul ca ai variante multiple de rezolvare a unei probleme, nu doar chat-ul Yoxo. Pentru ca, in caz de probleme, chat-ul nu o sa faca fata. Nu zic ca la prepay nu ar fi. Au fost si la Prepay probleme. Dar diferenta foarte mare e ca la Prepay nu depinzi de un singur flux de suport. Nu merge aplicatia, faci reincarcare din alte surse. Nu merge chat-ul din aplicatie, ai si 300, si in cel mai rau caz, faci o vizita intr-un shop. Adica, sunt niste chestii foarte inportante, dupa parerea mea.
Dar vezi si tu cum ti se pare si daca nu esti multumit, poti trece oricand si foarte usor pe prepay.
Pana atunci, enjoy. 🙂
la 04-10-2023 11:30 PM
Crede-ma ca sunt foarte nemultumit 😃
Dar ma gandesc ca in doua zile se duce tot "cache-ul" din retea, cum il numesc baietii din suport si cei de la orange 🤣
Foarte funny, totusi.
In fine, vom vedea ce o sa fie, eu tot trag sperante pentru ca imi pare ok flow-ul doar, dar mna, speranta moare ultima.
la 04-10-2023 11:37 PM
Ultima, dar moare si aia pana la urma. :))
Da, hai sa vedem in cateva zile. Chiar sunt curios daca e de cache problema sau altceva. 🙂
Daca ai timp, sa ne spui si noua cum s-a rezolvat problema pana la urma. S-ar putea sa mai fie si alti clienti cu aceeasi problema si o sa-i ajute raspunsul tau. 🙂
la 05-10-2023 12:14 AM
Desigur! Aici sunt, va voi tine updated.
Tocmai ce incercai o reactivare cu un cod pe un site ( codul trebuia sa ajunga prin mesaj ) - ghici ce? NIMIC INCA😬
la 05-10-2023 12:32 PM
Sau mai era varianta, speranta moare ultima, dar vezi sa nu mori cu ea. :))
Aproape 2 zile de la portare ( fara 2 ore ), situatia mea e tot in pom.
Frumos pe Yoxo, va asteptam cu drag.
la 05-10-2023 12:24 AM
Nici eu nu am primit dupa portare la vodafone, s-a rezolvat de la sine dupa 2 zile
la 05-10-2023 09:09 AM
La mine astazi, la ora 14:00, se fac doua zile de la portare. Ramane sa vedem ce si cum.
la 05-10-2023 08:47 PM
UPDATE:
- 2 zile si 6h:38 minute de la portare, fara niciun rezultat sau vreun semn de la Orange/YOXO. 🤡🍿
Problema persista. E interesant pana acum.
la 05-10-2023 09:17 PM
la 05-10-2023 09:19 PM
Ma gandesc ca in felul acesta, abonementul la 9 lei si-ar face treaba, pentru ca ar dura 2 luni sa consum cei 10GB. Felicitari, YOXO! All good pana acum.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor