anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

yoxo issues

aviatroll
Junior

Buna ziua, 

Sunt un utilizator yoxo (3 numere), si de ceva vreme mi-am facut un abonament Orange Fix - fibra si TV. TV-ul, vreau sa il folosesc pe un stick mi, pentru a-l putea folosi in Germania. Necazul este ca dra care mi-a facut contractul nu a reusit sa faca treaba ca lumea, si mi-a trecut un nr de vodafone in cont, nu a trecut date ca lumea, etc....

Nu reusesc deloc sa intru in contul thank you(din applicatia YOXO) sa pot sa imi adaog serviciile de TV si fibra, si asa mai departe. 
Parolele initiale NU sunt bune (cod CI, CNP) si nu imi amintesc deloc care e parola...CUM SE POATE RESETA??? Incerc de 3 zile, si nu se poate pentru ca ma trimite in contul YOXO de unde ma impotmoloesc.... Am fost si la Orange shop, si nu au reusit...

Multumesc

1 Soluţie acceptată‚

Buuun, atunci am o idee care s-ar putea sa te ajute. O sa ai nevoie de un cont My Orange, in caz ca nu ai deja unul. Si vor trebui adaugate serviciile acolo. Din Yoxo nu stiu daca se poate. 

Deci, incearca intai un cont My Orange, si incearca sa-ti adaugi de acolo serviciile, pe baza codului de client si a parolei Thank You initiale (cele 6 cifre din seria si numarul de buletin). Ai un link direct aici in caz ca te ajuta (doar sa fii logat in cont).

Daca nu merge asa, da un telefon la 300 (fie din Yoxo, dar cu optiune dedicata), fie de pe alt telefon, sau din orice retea, folosind numarul 0374 300 300 (ramura 1-1-1-0) si vezi daca pot sa-ti adauge serviciile manual pe cont.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

arsradu
#StarMember

Salut,

Ai aici o pagina care te-ar putea ajuta cu resetarea parolei thank you. 

Client Orange

aviatroll
Junior

tot incerc cu modalitatea asta de 2 zile, fara succes...Pe YOXO chat, nu reusim sa ne "ajutam"

Buuun, atunci am o idee care s-ar putea sa te ajute. O sa ai nevoie de un cont My Orange, in caz ca nu ai deja unul. Si vor trebui adaugate serviciile acolo. Din Yoxo nu stiu daca se poate. 

Deci, incearca intai un cont My Orange, si incearca sa-ti adaugi de acolo serviciile, pe baza codului de client si a parolei Thank You initiale (cele 6 cifre din seria si numarul de buletin). Ai un link direct aici in caz ca te ajuta (doar sa fii logat in cont).

Daca nu merge asa, da un telefon la 300 (fie din Yoxo, dar cu optiune dedicata), fie de pe alt telefon, sau din orice retea, folosind numarul 0374 300 300 (ramura 1-1-1-0) si vezi daca pot sa-ti adauge serviciile manual pe cont.

Client Orange

RafaHelper
#StarMember

Salut @aviatroll

Asa cum spune si @arsradu, nu poți asocia servicii fixe la numărul tau YOXO. Va trebui sa iți creezi in cont My Orange pentru a gestiona serviciile fixe. 
Tu de fapt vrei sa folosești Orange TV GO(aplicatia) pe acel stick mi(Xiaomi Mi TV Stick), poti sa confirmi acest lucru?

Confirm! Am rezolvat cu aceasta situatie

Am pe stick doar un nr relativ restrans de programe, si pe un telefon iPhone, imi spune ba ca "roaming restricted" ba ca Replay not available for this channel, ca ca This channel is not part of your offer

Lol...acel moment cand, din exces de zel, nu poți sa scrii nici cuvinte normale, în engleză, cum ar fi P A R T, fără a fi asociat cu un cu totul alt cuvânt din Română... De-aia tot am zis de atâtea ori ca mi se pare ca mai mult încurcă acest "feature" de auto-cenzurare decât sa ajute... Dar binenteles, deciziile se iau la alt nivel.

Problema cu Orange TV Go este ca, din câte înțeleg eu de aici, functioneaza dar cu anumite excepții, în roaming. Deci, dacă nu cumva ai nimerit fix excepțiile...teoretic ar trebui sa meargă.

Client Orange

aviatroll
Junior

Multumesc frumos, s-a rezolavat in parte.

Acum. trebuie sa vedem care ar fi motivul pentru care nu functioneaza Orange TV Go pe teritoriul Germaniei. Imi da pe un iPhone eroarea: roaming restricted.

Pe stick-ul Xiaomi MI, nu sunt toate canalele disponibile...

Cu plăcere! Anumite programe nu pot fi vizionate in roaming pentru ca nu exista drepturi de difuzare, de altfel exista si alte restricții, extras din termeni si condiții: "Posturile TV (cu excepția canalelor gratuite din diverse campanii promoționale) și filmele din oferta Movie Go Unlimited pot fi urmărite și în Spațiul Economic European, iar traficul de internet generat în aplicație va fi contorizat conform ofertei tale de date. Nu uita sa te autentifici pentru a avea acces la conținutul disponibil in oferta ta."

Ce abonament de TV ai in contract?

Am Home TV Global Easy.

Problema e ca unele programe functioneaza pe stick, dar nu functioneaza pe iPhone, si invers. Conectate la acelasi wifi, nu la 4G, deci nu ar avea ce sa consume din pachete…

Nu are importanta daca utilizezi o conexiune WIFI sau 4G. In acest caz va trebuie sa faci o sesizare din pagina de contact Orange: https://www.orange.ro/contact/ si sa intrebi de ce nu poti vedea aceleasi canale pe ambele device-uri. Aici ai o lista cu canalele incluse in abonament, iar cele cu portocaliu ar trebui sa fie disponibile si in aplicatia Orange Tv Go. Din pacate nu gasesc o pagina dedicata pentru abonamentul Home TV Global Easy.

Ai posibilitatea cumva sa incerci cu un VPN de Romania? Ar fi interesant de testat. Poti sa incerci cu TunnelBear de exemplu. Ai trafic inclus gratuit vreo 1.5-2GB daca imi amintesc eu bine. Oricum, absolut suficient pentru testul asta. Daca merge, putem vorbi si de o solutie mai "permanenta". Dar macar vezi daca face vreo diferenta.

Client Orange

Deocamdata nu...o sa continui aa incerc totusi ca orice alt muritor, cu cele la indemana.

multumesc de info, si un an nou excelent!

Sigur. Daca te razgandesti cumva, suntem aici.

Sarbatori fericite si numai bine! 🙂

Client Orange

alexandra111
Începător

Buna,
Am portat numarul de Orange la YOXO in dimineata asta, am restartat telefonul, si tot No Service imi apare.
Nu gasesc la ce numar as putea sa sun ca sa iau legatura cu YOXO, sau cu trebuie cu Orange?