
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-09-2022 10:55 PM
Bună seara, am avut abonament la Yoxo iar în această seară l-am închis, iar de când l-am închis, îmi arată că am semnal pe cartelă, dar îmi arată "Doar apeluri de urgență", mai pot face ceva?
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-09-2022 12:01 AM
KraPsY, bun venit in Comunitate!!!
Dacă ai închis abonamentul YOXO și nu ai trecut pe cartelă înainte de a-l închide, te-ai deconectat de la serviciile Orange, așa că îți arată ca și cum cartela e inactiva.
2 Răspunsuri 2

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-09-2022 11:08 PM
Salutare!
Ai dat un restart la telefon? Dacă nu se schimbă nimic, te sfătuiesc să suni mâine la 300 sau 0374300300, apoi 1-1-1-0, chiar dacă robotul spune că e vorba
de servicii fixe, și ceri resetarea contului. Probabil că a rămas ceva ,,agățat " prin sistemele lor!
Baftă!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-09-2022 12:01 AM
KraPsY, bun venit in Comunitate!!!
Dacă ai închis abonamentul YOXO și nu ai trecut pe cartelă înainte de a-l închide, te-ai deconectat de la serviciile Orange, așa că îți arată ca și cum cartela e inactiva.
