la 07-07-2024 08:27 AM - editat ultima oară la 17-07-2024 12:18 PM de DanielaH
Salut! Mi am facut cont yoxo prin facebook, dar m a deconectat de la cont. Acum cand incerc sa ma conectez prin facebook imi da eroare. Are cineva idee care este problema? Sau macar cum as putea lua legatura cu ei? (am incercat sa sun la orange dar imi zice ca n am credit pentru comisionul lor per minut)
07-07-2024 08:34 AM - editat 07-07-2024 09:44 AM
Salut,
Ai incercat sa te loghezi cu userul și parola Facebook?
Inițial ce metoda ai folosit pentru a crea contul yoxo.
Trebuie sa te asiguri că ai aceeași adresă mail atât Orange cât și cont social.
la 07-07-2024 09:33 AM
Salutare!
Citește pe aici:
https://www.yoxo.ro/help/ce-se-intampla-daca-incerc-sa-ma-autentific-cu-un-alt-cont-social-ce-are-o-...
Sper să te ajute in clarificarea problemei.
Baftă!
la 07-07-2024 09:44 AM
Salutare!
Ai incercat inchiderea fortata a aplicatiei YOXO? Cel putin la mine, pe iOS dupa ultimile actualizari ale aplicatiei ma tot deconecteaza sau isi pierde conexiunea cu server dupa un anumit timp, si-mi da tot felul de rateuri si erori.
Inchizand fortat aplicatie isi revine pentru o vreme. Bafta!
la 08-07-2024 10:24 AM
Salut, @Ionut29 ,
Ai reușit să te reconectezi în aplicația YOXO?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor