27-10-2025 08:53 AM - editat 27-10-2025 01:00 PM
De ce as mai ramane la Yoxo cand la Vodafone nelimitat net național 5G
Nelimitat minute în rețea, naționale & în roaming SEE
Nelimitat SMS în rețea
5.1GB roaming SEE
Totul la 4 euro cu TVA inclus.
la 12-11-2025 08:23 PM
Probabil urmeaza sa apara mesajul si la voi. Modificarile se vor face din 9 decembrie, deci mai au aproape o luna.
Astazi am primit un mesaj cu ceva ce ei cred ca se numeste oferta, in caz ca renunt la portare: 3 luni abonament la jumatate. Abonament cum a fost cel de 9 lei cu 10GB de net inclus nu este si nu cred ca va mai fi in vreo retea. Dar probabil ca a fost pt a atrage clienti, iar dupa ce si-au facut plinul la clienti, s-au gandit mai bine si au zis sa faca si ceva modificari de tarife... Cred ca s-ar fi putut pastra oferta pt clientii vechi iar cei noi sa beneficieze de noile planuri tarifare.
la 21-11-2025 04:10 PM
Pana la urma am migrat numarul meu de rezerva YOXO pe Vodafone Easy la oferta de BlackFriday. Inainte de portare am tot primit oferta de a ramane la YOXO -> reducere de 50% din abonament pentru urmatoarele 3 luni. Problema e ca la oferta Vodafone EASY de BF, aveam aceeasi oferta dar pentru 12 luni.
la 21-11-2025 07:42 PM
vrei sa incerci ceva congestii? Viteze scazute sau lipsa semnal? O sa fie o harababura odata cu preluarea Telekom. In plus de asta Easy e mai scump la Vodafone fata de Telekom
la 01-12-2025 09:58 AM
M-am portat la Vodafone si internetul merge de 3 ori mai incet si este foarte instabil. Vreau sa revin la yoxo
la 01-12-2025 10:11 AM
Salutare!
Ai varianta portarii (din aplicatie).
la 01-12-2025 10:27 AM
Vodafone nu mai este ce a fost odată. Internetul este sub cel de la Orange și suportul pentru clienți este 0. Doar în magazinele proprii mai poți rezolva ceva.
la 01-12-2025 10:32 AM
Dacă tot vorbim de Vodafone: sunt curios cum vor gestiona rețeaua în contextul noilor clienți.
Evident, vom avea "ocazia" să-i comparăm cu modul în care a făcut-o Orange, dar și cum va gestiona Digi partea lor de clienți.
Marele "avantaj" (dacă putem spune așa) este faptul că noi clienți vin din același loc: Telekom.
la 01-12-2025 10:47 AM
Vodafone nu va avea prea mult de câștigat la capitolul clienți în urma acestei tranzacții. Treptat, compania se îndreaptă spre reputația de a fi cea mai slabă rețea. Serviciul clienți îi ajută foarte mult.
Atenție și la serviciul Vodafone easy, clienții nu primesc suport în magazinele proprii.
la 01-12-2025 11:44 AM
Uneori îmi pun întrebarea care este scopul lui Tobi. Am la muncă telefoanele la Vodafone și norocul nostru ca avem persoană dedicată pe cont. În momentul ăsta consider ca asistentul lor virtual este din categoria "așa nu". Mai au mult de muncă și nu prea au dat semne să grăbească procesul de învățare.
la 01-12-2025 12:04 PM
Nu este vorba de Tobi. De el treci ușor și ajungi la un operator uman, însă de acolo observi că și operatorii sunt limitați și nu te pot ajuta. Departamentul tehnic ori doarme, ori este subdimensionat.
Rămâne client la Orange și Digi unde suportul este cu mult peste cel de la Vodafone.
la 01-12-2025 12:03 PM
Nu exista serviciu clienți mai slab ca la Vodafone ....și nu exista servicii tv net telefonie fixa mai slabe pot spune că horror. Upload -ul la net fix este de ras de anii 2010 iar pingul la fel . Eu nu știu cum Ancom nu impune banda minima garantata și parametrii minimi garantați de există așa parametri pe rețea fixa. La net Mobil Orange e locul1 imbatabil deocamdată .
la 09-12-2025 01:03 PM
Digi se misca repede cu preluarea noilor clienti. Din pacate noul spectru si imparteala cu Vodafone le cam da batai de cap...
la 09-12-2025 01:21 PM
Stiu ca ii incurca. Initial, Digi nu dorea clienti noi, doar antene si spectru. La Vodafone, dupa ce ca au probleme lor, mai aduc si abonati noi (si nu cred ca sunt 10% din clientii existenti, asa cum a fost la Orange). Sunt curios cand vor incepe sa se simta surplusul de consumatori...
la 01-12-2025 10:54 AM
Bună dimineața tuturor!
Știu ca va suna mai neplăcuta remarca mea, dar cei care ați portat în mare fugă de la Orange la ceilalți, ce credeati ca veți gasi? 😁O astfel de decizie se face informat, cu teste în prealabil și, de preferat, nu pe numerele principale...
la 02-12-2025 11:05 PM
eu am migrat la Vdf Easy.. si cu 2 euro de BF am nelimitat voce + date mobile> 5G. Big plus >net in SEE. Totul decent si in punctelele mele de intetres din Buc + provincie. Orange Yoxo a gresit cu noua schimbare unilaterala a ofertelor. Am avut servicii f bune in Orange nimic de zis. e vb doar de oferte. sigur am sa revin la orange in 1 sau 2 ani
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor