la 31-12-2023 10:39 PM
Salutare!
Aveti idee mai merge YOXO sau a falimentat ?
Luat SIM blank ieri , incercat sa activez, apare eroarea ca SIM-ul nu poate fi verificat. Scanat cod, reintrodus manual de peste 10 ori. Am zis ca e de la SIM.
Am mers azi la alt centru Orange, luat inca un SIM, pozat,idem. Am instalat pe alt telefon. Idem. Nu poate fi verificat.
Ca feedback la prima vedere - un serviciu NESERIOS. Raman pe Telekom.
31-12-2023 10:44 PM - editat 31-12-2023 10:45 PM
Salutare!
Încearcă să intri în legătură cu unul din operatori fie de pe chatul din aplicația Yoxo, fie sunând la 0374 300 300 (apelabil din orice rețea națională).
Îți doresc un nou an mai bun din toate punctele de vedere!🙂
La mulți ani, 2024!🎇🎇🎇
la 31-12-2023 10:45 PM
Multumesc! Exact ce nu imi doresc, sa ma spameze cu oferta de abonemante... Am zis ca e un serviciu prin care sa nu mai interactionez cu nimeni. Asta e...
La multi ani !
la 31-12-2023 10:57 PM
Salut,
Personal ti-as fi recomandat un Prepay mai degraba, si nu aveai nici problema asta.
Problema cu activarea Yoxo este cunoscuta. Au mai fost topicuri in Comunitate pe tema asta. Si....se pare ca inca nu s-a remediat situatia.
Din pacate, nu am o solutie pentru tine. Poate dupa 3 Ianuarie sa se poata face ceva in sensul asta. Pana atunci din pacate, sansele sunt minime.
la 01-01-2024 01:33 AM
Cosmin, cu regret, configurări făcute pe ultima sută de metri, când până și sistemele bancare își fac backup, nu e un moment tocmai ok de configurare. Poți încerca după 2ianuarie, chiar 3ianuarie, sper cu succes.
la 01-01-2024 05:59 AM
Salutare!
Și eu recomand tot un prepay, măcar până se trece de zilele astea libere!
Îmi pare rău că nu ai reușit, dar asta este.
La mulți ani!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor