la 22-10-2024 11:36 AM
Salutare,
Sunt titularul in my orange a 4 abonamente, cu 2 conturi diferite (2 abonamente ORO cu un cont si 2 abonamente OROC cu alt cont). Cele doua conturi au aceeasi adresa de mail dar cu parole diferite. Eu titularul detin unul din abonamentele OROC.
-abonamentele ORO expira in 12.11.2024
- abonamentele OROC sunt in derulare pana in martie 2025 si sunt mari sanse sa le trec si pe acestea pe yoxo dupa expirarea perioadei contractuale
Cele 2 abonamente ORO doresc sa le trec pe yoxo imediat in ziua urmatoare (13.11.2024) dupa expirarea perioadei contractuale.
Intrebari:
1. Eu titularul, avand abonamentul in derulare pe OROC, cum pot trece cele 2 abonamente ORO pe yoxo ? Care sunt pasii de urmat ? Am inteles ca ma pot loga in aplicatia yoxo cu acelasi cont ORO actual.
2. In momentul de fata, cand se trece de la abonament ORO sau OROC la yoxo, simurile raman aceleasi ?
la 22-10-2024 12:27 PM
Salutare!
Primul punct pare complicat, dar putem detalia daca te poticnesti pe undeva.
22-10-2024 11:46 AM - editat 22-10-2024 11:49 AM
@mr17: Conform detaliilor de pe www.yoxo.ro, primul pas este instalarea aplicației YOXO, iar ulterior pașii care trebuie urmați sunt simpli, asemănători unei migrări a unui număr.
Ca să răspund întrebărilor tale, 1. Te poți conecta în APP-ul YOXO cu aceleași date (adresă de email/username, respectiv parolă) de la contul de ORO. 2.DA, rămân aceleași, nu va fi necesară schimbarea SIM-ului.
O zi cu spor și te așteptăm în Comunitate și cu alte întrebări. 🙂
LE: Dacă vei face trecerea la eSIM nici nu vei mai avea nevoie de SIM fizic și grija schimbării SIM-ului. Dacă nu, SIM-ul fizic merită schimbat în cazul în care este mai vechi, dar nu obligatoriu.
la 22-10-2024 12:27 PM
Salutare!
Primul punct pare complicat, dar putem detalia daca te poticnesti pe undeva.
la 22-10-2024 02:02 PM
In final, doresc sa raman titularul in aplicatia yoxo la toate cele 4 numere din aplicatia actuala my orange. Sa inteleg ca aplicatia yoxo pe care o sa o instalez in telefonul meu cu abonament in derulare OROC, ma va lasa sa creez 2 abonamente yoxo cu cele 2 numere ORO din contul actual my orange, fara ca numarul meu OROC sa fie trecut in yoxo? In pasii de urmat in aplicatia yoxo, va trebui sa am la fata locului si cele doua telefoane cu numere ORO care vreau sa le trec pe yoxo sau se poate si la distanta? Dupa ce voi trece toate cele 4 abonamente orange in aplicatia yoxo, aplicatia te va lasa sa bifezi ca numar de contact principal oricare din cele 4 numere ?
la 22-10-2024 02:16 PM
PS: mai devreme de luna viitoare nu cred voi porta cateva numere si nu stiu cum arata mai multe telefoane pe acelasi cont.
https://www.yoxo.ro/cum-iti-faci-un-abonament/
Alege "Treci pe Yoxo de pe Orange" si vad ca ai o detaliere grafica privind pasii de trecere.
la 22-10-2024 03:24 PM
Da, nu au legătură numerele de ORO cu cele de OROC. Iar odată trecut în YOXO, numărul îți va apărea în Yoxo și se va șterge din MyOrange. Nu îți recomand o adăugare la ”distanță”, dar nu ar fi imposibilă. Depinde dacă ai cum/ cu ce face comunicarea cu SIM-ul/ numărul trecut în Yoxo. De ce? Pentru că va fi necesară o validare în procesul de configurare. Dar după ce vei face o primă modificare la un număr, pentru celelalte nu vor fi probleme, etapele fiind similare.
la 22-10-2024 04:50 PM
Salut @mr17,
Iți recomand sa folosești o alta adresa de email atunci cand o sa iti faci contul YOXO chiar daca se poate sa o folosești pe cea veche.
la 24-10-2024 10:46 AM
@mr17, te-au ajutat răspunsurile primite aici? Daca da, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai ușor informațiile dorite. Mulțumim.
la 11-11-2024 04:59 PM
Citind pe siteul yoxo conditiile de trecere numar abonament pe yoxo, specifica ca numarul sa nu fie în orange family. Cele două abonamente ORO care vreau să le trec pe yoxo sunt în orange family, la unul din ele am reducere 1 euro.
Este posibil să nu pot face trecerea din această cauză?
Dacă nu pot face trecerea, mai am varianta să mă duc în orice magazin orange și să fac cerere reziliere cu trecere la prepay a celor doua abonamente ORO.
In magazinele orange, mai este valabilă trecerea pe prepay în 3 zile lucrătoare?
Cererile de reziliere online durează 30 zile și pot avea surpriza să mi vină în a 25 lună facturile cu pret intreg/abonament. Doar 24 luni/abonament a fost reducerea la jumatate.
la 12-11-2024 02:22 PM
Salut, @mr17. Bine ai revenit în Comunitate!
Da, așa este, numerele din Family nu sunt eligibile.
Dacă îți dorești o variantă rapidă de trecere la YOXO îți recomandăm să faci telefonic solicitarea de trecere pe PrePay a numerelor, iar ulterior să le treci pe rând, pe YOXO. Acest lucru durează câteva minute.
Te așteptăm să ne spui cum ai rezolvat 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor