la 13-03-2024 07:32 PM
Salut, recent am fost intr un Orange Shop sa ma portez de pe Yoxo de la abonamentul de 39 lei la abonamentul celor de la Orange Fun 11 cu 5,5 euro pe luna, si nu mi s a comunicat cand se va realiza portarea sau daca macar dureaza ceva timp. Inca nu pot accesa My Orange, inca spune ca fac parte din Yoxo, iar in aplicatia Yoxo totul mergea ca inainte. As dori sa stiu cat timp ar dura pana ma mut de pe abonamentul yoxo la cel de la orange, multumesc!
la 13-03-2024 07:51 PM
Salutare!
Minim 3 zile lucrătoare, dar numai mult de 25 (tot lucrătoare). Care este data facturii din Yoxo? S-ar putea sa se aștepte încheierea perioadei de facturare (deși nu ar trebui sa se întâmple asta).
13-03-2024 07:43 PM - editat 13-03-2024 08:03 PM
Buna
Portarea poate dura intre 3-25 de zile lucrătoare.
Ai fi putut face portarea online prin comanda abonamentului fun 11 din magazinul online Orange .
Plus puteai verifica statusul portarii online.
la 13-03-2024 07:49 PM
Salutare!
Poți întreba eventual tot in magazinul respectiv.
Baftă!
la 13-03-2024 07:51 PM
Salutare!
Minim 3 zile lucrătoare, dar numai mult de 25 (tot lucrătoare). Care este data facturii din Yoxo? S-ar putea sa se aștepte încheierea perioadei de facturare (deși nu ar trebui sa se întâmple asta).
la 13-03-2024 10:43 PM
in datele de 02 sau 01 ale lunii
la 27-03-2024 03:00 AM
Salut, cat a durat portarea pana la urma?
27-03-2024 08:01 AM - editat 27-03-2024 08:08 AM
Buna,
Portarea durează 3 zile lucrătoare de la realizarea tuturor formalităților (realizare cerere portare,activare număr provizoriu) și poate fi prelungită până la 25 zile lucrătoare în anumite cazuri speciale.
De asemenea ai posibilitatea de a alege data portarii in minim 3 zile dar nu mai mult de 25 zile lucrătoare.
https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-portez-un-numar-din-alta-retea-la-yoxo/
la 27-03-2024 09:55 AM
Salut, nu mi dau seama daca m am portat sau nu deoarece inca nu merge My orange, tot zice ca sunt la yoxo, dar mi se factureaza saptamana asta factura la yoxo si probabil dupa ma voi porta, nu stiu de ce a durat asa de mult.
27-03-2024 10:04 AM - editat 27-03-2024 10:05 AM
Ai făcut portarea online?
Poți suna la 0374300300 tarif normal și să ceri informații despre stadiul portarii.
la 27-03-2024 10:06 AM
Nu este facuta online, am fkst in orange shop megamall dar mi a facut o o fata mai incepatoare ajutata de alta fata
apropo voi fi taxat daca sun?
la 27-03-2024 10:06 AM
Si cum pot sa fac portarea online daca eu sunt la yoxo ca nu prea merge
la 27-03-2024 10:14 AM
Se putea achiziționa un abonament din magazinul online Orange.
Sau puteai cere închiderea abonamentului și trecerea pe prepay ulterior trecând la abonament.
la 27-03-2024 10:15 AM
si aveam numarul de tlf salvat?
la 27-03-2024 10:19 AM
la 27-03-2024 10:24 AM
Yoxo este un abonament digital.
Ce variante ai la abonament?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor