la 25-07-2024 02:05 PM - editat ultima oară la 25-07-2024 02:14 PM de GeorgianaD
Buna ziua. Mi-am pierdut SIM card-ul si mi s-a spus la Orange Shop ca nu imi pot activa ei unul nou. Mentionez ca mi-su dat un blank insa acela nu este activat din moment ce numarul meu este inregistrat pe YoXo.
Ce solutionare exista in acest caz?
Multumesc!
la 25-07-2024 02:07 PM
Salut,
In cazul in care ai pierdut sim-ul ai in link-ul următor detalii pentru blocare număr.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-suspend-un-numar-de-telefon-in-caz-de-pierderefurt-93
la 25-07-2024 02:13 PM
Introdu sim-ul in telefon și ia legătura cu yoxo prin chat pentru activare.
la 25-07-2024 02:14 PM
Daca ai primit un SIM fizic, il activezi ca atunci cand ai facut abonamentul YOXO.
la 25-07-2024 02:46 PM
Salutare!
Ai incercat sa intri in legatura cu suportul prin Chat? Vad ca in aplicatie nu apare vreo optiune de schimbare a SIM-ului.
la 26-07-2024 10:53 AM
@AndreeaCupcake, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cum SIM-ul?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor