anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sim pierdut YOXO

AndreeaCupcake
Începător

Buna ziua. Mi-am pierdut SIM card-ul si mi s-a spus la Orange Shop ca nu imi pot activa ei unul nou. Mentionez ca mi-su dat un blank insa acela nu este activat din moment ce numarul meu  este inregistrat pe YoXo.
Ce solutionare exista in acest caz?
Multumesc!

5 Răspunsuri 5

Anonim
Neaplicabil

Salut,

In cazul in care ai pierdut sim-ul ai in link-ul următor detalii pentru blocare număr.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-suspend-un-numar-de-telefon-in-caz-de-pierderefurt-93 

Anonim
Neaplicabil

Introdu sim-ul in telefon și ia legătura cu yoxo prin chat pentru activare.

delfinas
#StarMember

Daca ai primit un SIM fizic, il activezi ca atunci cand ai facut abonamentul YOXO.

DETALII: https://www.yoxo.ro/sim/#ai-primit-sim-ul

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ai incercat sa intri in legatura cu suportul prin Chat? Vad ca in aplicatie nu apare vreo optiune de schimbare a SIM-ului.

DanielaH
Moderator

@AndreeaCupcake, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cum SIM-ul?