Sim pierdut YOXO
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-07-2024 02:05 PM - editat ultima oară la 25-07-2024 02:14 PM de GeorgianaD
Buna ziua. Mi-am pierdut SIM card-ul si mi s-a spus la Orange Shop ca nu imi pot activa ei unul nou. Mentionez ca mi-su dat un blank insa acela nu este activat din moment ce numarul meu este inregistrat pe YoXo.
Ce solutionare exista in acest caz?
Multumesc!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-07-2024 02:07 PM
Salut,
In cazul in care ai pierdut sim-ul ai in link-ul următor detalii pentru blocare număr.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-suspend-un-numar-de-telefon-in-caz-de-pierderefurt-93

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-07-2024 02:13 PM
Introdu sim-ul in telefon și ia legătura cu yoxo prin chat pentru activare.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-07-2024 02:14 PM
Daca ai primit un SIM fizic, il activezi ca atunci cand ai facut abonamentul YOXO.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-07-2024 02:46 PM
Salutare!
Ai incercat sa intri in legatura cu suportul prin Chat? Vad ca in aplicatie nu apare vreo optiune de schimbare a SIM-ului.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-07-2024 10:53 AM
@AndreeaCupcake, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cum SIM-ul?
