anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Scamatoria Yoxo?

ana18
Junior entuziast

Yoxo sunt servicii furnizate de Orange Romania SA, in ciuda reprezantarii lor inselatoare in publicitate, cum ca ar fi o organizatie distincta.

In consecinta, portarea nu este posibila intre orange si yoxo.

Mai departe, printr-o scamatorie tehnica, Yoxo blocheaza portarea cel putin de pe retelele Lyca si Digi, culmea, actorii ieftini de pe piata. Scamatoria consta in a solicita un cod PIN primit prin SMS, dar SMS-ul nu ajunge niciodata la destinatie pe motiv ca Orange trimite SMS intr-un mod in care alti operatori nu il primesc.

Suportul Yoxo impinge de la spate pe oricine vrea sa se porteze, la Orange, mintind ca apoi s-ar putea porta la Yoxo. In realitate, nu se poate, pentru ca este acelasi networkid. Pusi in fata acestui fapt, cei de la suport mint ca s-ar putea face "migrare", desi acest proces nu este specificat in vreun document contractual.

As vrea sa stiu daca a reusit cineva sa se porteze de pe Digi sau Lyca, pe Yoxo, SERVICIU APARTINAND ORANGE ROMANIA SA. Si daca da,  cum.

59 Răspunsuri 59

Ana, îmi pare foarte rău că intervenția mea te-a supărat, am încercat doar să ajut 😓.

Din păcate, noi în Comunitate nu avem acces la datele/ informațiile despre care vorbești tu mai sus.

Așa cum este menționat în Principiile Comunității, situațiile care implică analizarea contului personal nu pot fi tratate aici, iar recomandarea este să fie folosite canalele clasice de interacțiune (de exemplu: formularul de contat de pe site, chat din aplicația My Orange/ Yoxo, chatBot Djingo etc.).

Înțeleg că ai depus deja o sesizare. În acest caz te rugăm să aștepți să fii contactată de colegii noștri pentru soluționarea situației.

Mulțumim pentru înțelegere și te așteptăm să revii cu vești bune și cu o atitudine mai pozitivă și constructivă.

ana18
Junior entuziast

Daniela, in mesajul precedent spuneai că vrei să ajuți și îmi cereai Nr de telefon. In mesajul următor spui că situațiile care implica analizarea contului personal nu pot fi tratate aici. Spune-mi te rog, ce ai fi vrut sa faci tu cu numărul de telefon, daca nu poți analiza contul personal.

Exact ce-am spus, nu pot verifica personal, dar pot ruga colegii să verifice situația.

ana18
Junior entuziast

Te rog să rogi colegii sa verifice situația din numărul menționat în sesizarea precizată. Sau te pomenești că n-au acces la ea?!

ana18
Junior entuziast

Scamatoria continua...

Dupa plangere la ANCOM, Yoxo a descoperit ca de fapt poate trimite sms-uri la concurenta si ca, in fapt, nu are voie sa bage pe gat cartela orange ca metoda de a porta un numar la Yoxo. Asa ca ieri am portat (credeam eu) numarul de telefon.

Ei bine, cand sa zic wow, am ajuns la liman, m-am gandit eu sa cer totusi o copie dupa cererea de portare, sa nu ma trezesc cu inca o smecherie de prostit lumea sa isi ia numar nou si, ce sa vezi, cer copie, suportul Yoxo imi spune ca nu exista cerere de portare!

Lectie invatata. Sa nu ii crezi niciodata pe cuvant. Anulat cererea de abonament, refacut cererea de abonament cu print screen la fiecare etapa, ca sa am dovezi pentru minciuna cum ca nu exista cerere.

Astept cu interes episodul urmator din saga portarii la Yoxo. Poate vine iar moderatorul sa imi explice ca roaga pe un coleg sa roage pe un coleg sa faca un coleg, ca de fapt pe forum nu se rezolva nimic, dar exista asa, un lant al slabiciunilor, care nu face nimic, dar totusi face.

Eu cred că va plictisiți mult și aveți prea mult timp la dispoziție. Asta cu făcutul de print screen la fiecare etapă m-a făcut să izbucnesc in râs. Până la urmă dacă există așa nemulțumire, pe piata sunt și alți operatori dornici să aibă clienți. Prea mult hate, se ajunge prea departe cu ANCOM si povesti războinice din nimic. O zi buna! 

ana18
Junior entuziast

Nu stiu daca sa rad sau sa plang cand mi se explica ca pot fi mintita in fata si ar trebui sa plec eu mai incolo. Asa zice si toata clasa politica: ce atatea drepturi?!

ana18
Junior entuziast

Episod nou: cererea de portare a fost refuzata pe motiv ca as fi completat eu incorect seria cartelei.

Intr-adevar in pdf-ul primit de la yoxo, seria cartelei e incorecta.

Dar, dupa atatea minciuni, dupa vanzare fortata, dupa hartuire, am invatat si eu sa fac print screen-uri si, in print screen, seria cartelei e completata corect. Iar pdf-ul e facut de Yoxo, nu de mine.

Yoxo pur si simplu a falsificat numarul cartelei in cererea de portare ca sa justifice refuzul de portare. Astept o zi doua sa vad daca fac portarea sau nu, dupa care din nou la ANCOM.

BlackWolf
Senior certificat

Aveam o cartela de Lyca fără credit pe care am luat-o mai demult dintr-un magazin, pentru teste și am zis sa încerc și eu portarea în YOXO sa vedem dacă merge și cu ocazia asta sa verific și cum este acest abonament digital și dacă Orange a reparat rețeaua în zona mea după 2 ani de la sufocarea ei cu cei de la OROC. Vestea proasta e ca reteaua este la fel de jalnica în zona, nu au făcut nimic, ii doare în dos în continuare. Tot Vodafone rămâne baza. Vestea buna e ca portarea a reușit fără probleme, abonamentul e interesant și merita dacă rețeaua e bună în zona.

Acum urmează problema a doua și anume: Orange, nu va e rușine sa tratați clienții cu durere în dos? Am făcut luna trecuta o cerere de ofertare pe mail, iar pe 30 mai am primit răspuns ca mesajul meu a fost redirecționat la departamentul de ofertare și voi fi contactat în maxim 10 zile lucrătoare. A trecut aproape o luna deja și eu nu am fost contactat nici pana în ziua de azi. Asta e bătaie de joc, ar trebui sa va schimbați tot departamentul ala. Voi sunteți normali? Cum naiba de alții pot, iar voi nu? Tocmai ce am făcut cerere de renegociere la aia de la Vodafone cu cresterile lor de pret stupide și fără sens, am fost sunat într-o zi lucrătoare, am renegociat și am rezolvat problema. Și nici aia nu sunt cheie de biserica. La voi de ce nu se poate, de ce sunteți neserioși și luați clienții la mișto și ii ignorați? Cât trebuie sa aștepți sa primești o amărâtă de oferta? Observ ca voi nu aveți nevoie de clienți, doar ii alungați și va bateți joc de cei vechi. Sa va fie rușine!

ana18
Junior entuziast

Ma pregateam sa scriu ca dupa doua luni si mai multe plangeri la ANCOM, s-a intamplat miracolul si am portat numarul (portarea aia de ar trebui sa dureze 3 zile).

Ei bine, bine ca n-am scris. Acum am incercat sa portez al doilea numar si din nou, aceeasi scamatorie cu netrimiterea sms-urilor. Daca dupa atatea plangeri au rezolvat ceva, probabil au facut-o pentru cartelele digi. Pentru lyca, in continuare nu se pot primi sms-uri de verificare la procesul de portare.

In rest, clasicul bagat pe gat al produselor orange: decat sa respecti legea si sa permiti portarea, mai bine prostesti clientul sa decarteze la produsele tale.

RafaHelper
#StarMember

Am portat un număr de prepay Digi pe YOXO acum o săptămâna, nu am avut probleme iar procesul a mers perfect.

Am primit SMS-uri fără probleme de la YOXO pe numarul meu Digi.

ana18
Junior entuziast

Exact pentru refuzul de a trimite sms-uri spre reteaua digi am facut plangere la ancom si, undeva pe la jumatatea lui iunie a fost un update la aplicatia yoxo, dupa care, printr-o incredibila coincidenta, au inceput sa functioneze sms-urile spre reteaua digi.

In continuare insa, sms-urile spre reteaua lyca nu functioneaza.

ana18
Junior entuziast

Update: am testat povestea cu A2P (minciuna Orange ca Lyca nu primeste SMS-uri A2P).

De la twilio primeste. MFA pe Azure se poate face si primesc mesaje. Intr-adevar, lyca blacklisteaza spammerii. Adaugati la asta faptul ca Orange vinde SMS-uri bulk si devine evidenta situatia.

Este exact ca povestea cu spamul la mail: dupa ce spamezi pana se satura lumea de tine, esti blacklistat si te plangi ca celalalt nu primeste mesaje de la tine.

Daniam
Junior entuziast

Anul trecut prin ianuarie cand testam niste chestii am reusit sa portez 2 prepay-uri, unul Digi celalat Vodafone in Yoxo fara probleme.

ana18
Junior entuziast

Update. Dupa ce s-au dat e ceasul mortii teambuilderitele (si aici ar fi de notat ca suportul de la Yoxo e exact aceeasi mahalageala ca filmul in cauza) sa nu raspunda la intrebari, au scapat porumbelul ca de fapt sunt mai multi clienti in situatia ca nu pot primi sms-uri.

De observat contradictia cu minciunile de la inceput cand bateau campii pe argumentul ca e un caz cu totul aparte.

Azi spamul a revenit in forta, cu toate ca am bifat pe contract ca refuz comunicarile comerciale, Yoxo m-a gratulat iarasi cu spam. N-ar fi de mirare ca, desi pe de o parte spameaza cu toata nesimtirea de mahala, pe partea cealalta sa joace pe victimele la ANCOM zicand ca altii le filtreaza mesajele (de spam).