la 15-10-2024 11:10 AM - editat ultima oară la 15-10-2024 03:34 PM de MihaelaA
Salutari,
Este a 2-a oara cand am aflu in strainatate cu Roaming activa prin YOXO si nu am internet de mai bine de 24 de ore.
Optiunea este activata atat in aplicatie cat si pe telefon din setari. Am dat mai multe restarturi si am tot schimbat intre operatori. Apare semnal full 4G/5G insa internetul refuza sa mearga. De sunat nu pot suna pe nimeni de la YOXO asa ca stau si ma enervez. Oare stiti cum as putea rezolva?
la 15-10-2024 11:21 AM
@CM1zerie: Bun găsit în Comunitate. În ce țară te afli și ce opțiune ai activat pentru roaming? Dacă ești într-o țară din spațiul SEE trebuie să ai activată o opțiune cu resurse în SEE, adică de minim 19lei. Dacă ești într-o țară non-SEE va fi necesară activarea unei extra-opțiuni pentru resurse în roaming non-SEE.
Verifică pe telefon (când te poți conecta la un hotspot sau rețea wifi locală) dacă ai resurse pentru roaming. De asemena nu uita să verifici activarea din telefon a ”roamingului pentru date mobile” (din Conexiuni > Retele mobile > Roaming date (on/off)).
la 15-10-2024 11:21 AM
Salutare!
Fa o resetare a setarilor de retea (sa ai grija ca va sterge toate asocierile WiFi si bluetooth). Eu am activat optiune cu roaming in august cand eram deja in roaming SEE si nu am avut probleme. Mai are cineva probleme pe langa tine? Poate este o problema a zonei.
la 15-10-2024 11:21 AM
@CM1zerie: Bun găsit în Comunitate. În ce țară te afli și ce opțiune ai activat pentru roaming? Dacă ești într-o țară din spațiul SEE trebuie să ai activată o opțiune cu resurse în SEE, adică de minim 19lei. Dacă ești într-o țară non-SEE va fi necesară activarea unei extra-opțiuni pentru resurse în roaming non-SEE.
Verifică pe telefon (când te poți conecta la un hotspot sau rețea wifi locală) dacă ai resurse pentru roaming. De asemena nu uita să verifici activarea din telefon a ”roamingului pentru date mobile” (din Conexiuni > Retele mobile > Roaming date (on/off)).
la 15-10-2024 11:55 AM
Sunt in Elvetia si nu am realizat ca sunt in afara SEE. Mersi frumos pentru ajutor.
la 15-10-2024 11:58 AM
Da, corect. Pentru Elveția era necesară o opțiune non-SEE. Cu plăcere și te mai așteptăm în Comunitatea Orage și cu alte întrebări, păreri, sau soluții. Toate cele bune.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor