anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] YOXO: eroare scanare CI

Nimcid25
Explorator
Salut!
Incerc sa-mi fac un abonament Yoxo,toate bune si frumoase..ajung in pasul cand trebuie sa scanez CI-ul si supriza,da eroare.
Am atins numarul maxim de incercari si nu mai pot sa-l scanez.
Cum pot rezolva?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Salut, Nimcid25! Echipa noastră tehnică a remediat problema scanării cărții de identitate. Te rugăm să intri din nou în aplicație pentru a reîncerca. Te așteptăm cu feedback. Mulțumim!

Vizualizare soluţie în postul original

35 Răspunsuri 35

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Îmi pare rău! Cine știe, poate nu e totul pus la punct așa cum ar trebui. Mai încearcă sau ia legătura cu ei prin My Orange, secțiunea Contact sau Chat Djingo. Succes!

Jay
Campion certificat
Momentan este la inceput.. cred ca numai la serviciul clienti se poate rezolva.. fiind un abonament online..

DanielaH
Moderator
@Nimcid25, mulțumim pentru sesizare! Verificăm cu colegii de la departamentul tehnic și revenim.

Nimcid25
Explorator
Mulțumesc,aștept cu nerăbdare rezolvarea!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Am observat că sunt mai multe persoane care întâmpină problema asta!

DanielaH
Moderator
Recomandarea noastră este să vă asigurați că nu suprapuneți CI-ul peste alte documente și ca nu bate lumina prea tare. Vom reveni cu informații.

Nimcid25
Explorator
Am încercat de mii de ori. Degeaba.

DanielaH
Moderator
Echipa noastră tehnică încă lucrează la remedierea situației. Vă anunțăm când vom avea avem noutăți.

Nimcid25
Explorator
Înca așteptăm...

DanielaH
Moderator
Salut, Nimcid25! Echipa noastră tehnică a remediat problema scanării cărții de identitate. Te rugăm să intri din nou în aplicație pentru a reîncerca. Te așteptăm cu feedback. Mulțumim!

mircelus
Începător
Buna.Aceiasi problema astazi la incercarea de a scana CI.De dimineata pana la 17-00 nenumarate incercari de a scana.Eroare. Cum pot rezolva?

Irina_9
Începător
Aceasi problema cu scanarea cartii de identitate si astazi 10 octombrie.

Dorin_10
Începător
Nici la mine nu funcționează. Este cam aiurea..

Irina_9
Începător
Am incercat din nou acum si am reusit Am abonament yoxo!