anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] YOXO: eroare scanare CI

Nimcid25
Explorator
Salut!
Incerc sa-mi fac un abonament Yoxo,toate bune si frumoase..ajung in pasul cand trebuie sa scanez CI-ul si supriza,da eroare.
Am atins numarul maxim de incercari si nu mai pot sa-l scanez.
Cum pot rezolva?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Salut, Nimcid25! Echipa noastră tehnică a remediat problema scanării cărții de identitate. Te rugăm să intri din nou în aplicație pentru a reîncerca. Te așteptăm cu feedback. Mulțumim!

Vizualizare soluţie în postul original

35 Răspunsuri 35

DanielaH
Moderator
@mircelus, ai reușit să activezi abonamentul Yoxo? S-a rezolvat problema cu eroarea de la scanarea CI? Te rugăm să revii și să ne spui care mai este situația. Mulțumim.

mircelus
Începător
Buna .Am reusit pe o tableta instaland YOXO .Probabil eroarea era legata de modelul telefonului.(Huawei P8)

DanielaH
Moderator
Salut, mircelus! Mă bucur că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback. Te mai așteptăm în Comunitate.

Morpheus_88
Începător
Salut, Iar nu merge scanatul, am incercat de pe 3 telefoane si o tableta...

DanielaH
Moderator
Salut, Morpheus_88, și bun venit în Comunitate! Ne spui, te rog, ce anume se întâplă la scanare? Primești vreo eroare? Poți atașa un screenshot?

Morpheus_88
Începător
Am deschis ticket din app, zice document ilizibil sau invalid. Am pus si poze.

DanielaH
Moderator
Dacă deja ai depus o sesizare la noi prin ticket, înseamnă că situația ta este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

DanielaH
Moderator
@Morpheus_88, s-a rezolvat problema cu eroarea de scanare? Ai reușit să activezi abonamentul Yoxo?

Morpheus_88
Începător
Nope, nu mi-a mai raspuns nimeni, f profi. Oricum nu mai e nevoie, m am reorientat spre altcv, mersi oricum

tudorm
Junior
Aceeasi problema. Nu primesc nici macar eroare. Pur si simplu se uita la buletin si il ignora. Am facut inclusiv screen capture cu imaginea perfect incadrata si focalizata in aplicatie. Nimic. Am scris la mesaje support - 1h fara raspuns, insa vad ca la altii au trecut zile si nimic. Bonus: am deja un abonament la orange si m-am logat cu contul meu orange. DE CE mai trebuie inca o data buletinul? DE CE nu il putem trimite ca poza? E aberant si extrem de prost design-uit.

DanielaH
Moderator
@tudorm, s-a rezolvat cu scanarea? Ai reușit să treci pe Yoxo?

tudorm
Junior
Finally, da. Incercat de pe alt telefon si a mers. Ceva era in neregula acolo, putea fi rezolvat daca permitea trimiterea unei poze cu buletinul sau un buton de captura live pentru utilizator ca sa forteze aplicatia sa continue.

DanielaH
Moderator
@tudorm, ne bucurăm și îți mulțumim pentru feedback. Te mai așteptăm în Comunitate.

sugubatu22
Începător
nu reusesc deloc sa scanez ci ul! nu ar fi mai ok sa trimitem o fotografie dupa buletin? se termina toate incercarile si nu retine datele de identificare!

Marius_musat
Începător
Aplicatia are erori in continuare la scanarea documentului. Daca nu transmite mesajul "ufff.. a aparut o eroare la scanarea documentului", transmite "document invalid". Nu ar fi fost mai simplu sa incarc in document? In fine. Am sesizat peoblema. Inca astept.. poate luna asta.. cealalta.. poate.. poate.