anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme cu plata Yoxo

realtheodor
Junior
Buna ziua! Astăzi mi-a ajuns prin curier cartela Yoxo. Am deschis aplicația, am scanat codul cartelei iar apoi primesc o eroare ca nu am conexiune la internet si sa mai încerc o data. Am încercat inca o data, dar din nou aceeași eroare. La un restart al aplicației, si-a revenit de la sine si aveam acces la contul Yoxo.
Dupa aceea, am intrat in aplicația bancii ca sa constat ca am fost taxat de 2 ori 19 lei, la aceeași ora!!
Am plasat un mesaj pe secțiunea Messenger a aplicației. Mai târziu, cand voiam sa vad statusul mesajului sunt întâmpinat de eroarea :Ne cerem scuze, momentan a intervenit o eroare si nu pot accesa abonamentul meu.
1 Soluţie acceptată‚

realtheodor
Junior
Revin cu un update, banii mi-au fost returnati de la sine, fara niciun apel la banca, la vreo 3 ore dupa tranzactie.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

FaraUnID
Campion certificat
Suna la banca si fa negatie pentru una din acele plati, motivand faptul ca plata a fost dublata. Problemele semnalate de tine si care tin de gateway-ul de plata integrat in Yoxo nu sunt de ieri sau de astazi. Aceste probleme sunt inca de la lansarea aplicatiei si vand ca la cca 1 an distanta inca persista. Legat de messenger-ul din Yoxo..... foarte multi utilizatori au raportat faptul ca primesc raspunsuri dupa cateva zile bune, dar antedatate astfel incat sa para ca ti-au raspuns la interval de cateva ore de la momentul postarii primului mesaj.

realtheodor
Junior
Mulțumesc pentru răspuns! Dar ce pot face in legătură cu eroarea pe care o primesc in aplicație? Nu pot vedea cat internet sau minute mai am si nu pot adauga nicio opțiune din cauza acelei erori.

DanielaH
Moderator
@realtheodor, bun veenit în Comunitate! Într-adevăr, în acest moment o parte din clienți nu pot accesa aplicația. Serviciile de voce/ date nu sunt afectate. Vom reveni aici imediat ce vom avea confirmarea că situația a fost remediată. Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
Moderator
Aplicația este din nou funcțională. @realtheodor, poți încerca din nou s-o accesezi?

realtheodor
Junior
Da, acum o pot accesa. Mulțumesc pentru ajutor!

realtheodor
Junior
Revin cu un update, banii mi-au fost returnati de la sine, fara niciun apel la banca, la vreo 3 ore dupa tranzactie.

DanielaH
Moderator
Ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu feedback. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori. Te mai așteptăm în Comunitate.