
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-11-2022 06:26 PM - editat ultima oară la 01-12-2022 10:23 AM de DanielaH
Salutare!
Sunt in Bucuresti, si am decis sa imi fac un YOXO pentru a testa reteaua 5G. Am migrat o cartela prepay la abonamentul cu 150 GB, care are acces la 5G. Ma aflu in raza de acoperire, insa telefonul prinde maxim 4G+, accesul la 5G fiind restrictionat conform Netmonitor. Cei de la 401 ma redirectioneaza la Chat Yoxo, unde mi se raspunde in 2 zile lucratoare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
30-11-2022 06:36 PM - editat 30-11-2022 06:38 PM
Salut Cezar,
Din cate stiu, 5G-ul trebuie activat si pe cont. Ideal ar fi sa se activeze automat in momentul in care indeplinesti conditiile pentru asta (abonament, acoperire, telefon etc). Din pacate, nu se intampla asta, si trebuie sa ceri tu sa se activeze pe cont. Lucru pe care nu-l poti face decat cu ajutorul chat-ului (in cazul Yoxo) sau sunand la 300 (daca ai optiune).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
30-11-2022 06:36 PM - editat 30-11-2022 06:38 PM
Salut Cezar,
Din cate stiu, 5G-ul trebuie activat si pe cont. Ideal ar fi sa se activeze automat in momentul in care indeplinesti conditiile pentru asta (abonament, acoperire, telefon etc). Din pacate, nu se intampla asta, si trebuie sa ceri tu sa se activeze pe cont. Lucru pe care nu-l poti face decat cu ajutorul chat-ului (in cazul Yoxo) sau sunand la 300 (daca ai optiune).

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-11-2022 08:31 PM
Salutare!
Chat-ul este cea mai rapidă opțiune în cazul tău, din păcate.
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-11-2022 08:30 PM
@arsradu , multumesc! Am sunat la 401 si s-a rezolvat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-11-2022 08:35 PM
Super! Ma bucur mult! 🙂

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-12-2022 08:08 AM
Foarte bine, felicitări!
