anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema plata factura YOXO

Marcelstancu
Junior
Astăzi mi-a fost anulată plata facturii la YOXO, am mai încercat de câteva ori însă aceeași eroare o întâmpinam “eroare de sistem…”. In final, mi-au fost luați un număr de 7 tranzacții de pe card iar factura tot neplătită apare. Cum pot rezolva problema cu factura neplătită și banii se pot recupera?
19 Răspunsuri 19

Adrian, s-a rezolvat situația cu plata pentru abonamentul fiului?

DanielaH
Moderator
@Marcelstancu, s-a rezolvat situația?

Marcelstancu
Junior
Da, problema a fost rezolvată ieri.

DanielaH
Moderator
Mulțumim pentru confirmare și pentru înțelegere.

ghadrian97
Începător
nici la mine nu s-a remediat problema, iar eu am nevoie de roaming si nu as vrea sa raman fara.. mi s-a debitat cardul de 2 ori, inca imi arata ca factura e neplatita, iar pe suport nu imi raspunde nimeni, am dovada platii.. si as dori sa se remedieze problema si eventual refund pentru a doua tranzactie.. update 30 iulie: inca nu s-a rezolvat problema..