la 22-04-2025 11:28 PM - editat ultima oară la 07-05-2025 08:19 AM de DanielaH
la 26-04-2025 10:51 PM
Cât am fost abonat Orange, nu am avut probleme cu Google. Buba e că nu recunoaște Yoxo, deși, la verificarea în portabilitate, numărul este Orange, deci operatorul mama.
la 27-04-2025 04:08 AM
Smart Plus am și eu.
Daca la Digi și Vodafone funcționează fara probleme atunci este o problema de comunicare Orange-Google. Din păcate niciunul nu face nimic pentru a remedia problema.
la 28-04-2025 09:26 AM
Le-am scris și la support și îmi ziceau să dezinstalez actualizarile la google messages și să le instalez iar, îmi aparea că se încearcă verificarea numărului de telefon iar apoi apărea mesajul neacceptat..
la 28-04-2025 09:33 AM
Răspunsul Google:
"Bună ziua, C!
Mulțumim că ai contactat Asistența Google. Sper că ești în stare bună de sănătate. Mă numesc Noah și îmi va face plăcere să vă ajut.
Înțelegem că întâmpini probleme la activarea funcției RCS și că soliciți asistență pentru acestea. Nu vă faceți griji, vă stau la dispoziție pentru asistență suplimentară.
Pași pentru remedierea erorilor pe care îi poți încerca:
asigură-te că Mesaje Google este aplicația prestabilită: asigură-te că Mesaje Google este setată ca aplicație de mesaje SMS prestabilită; Accesează pe telefon Setări > Aplicații > Aplicații prestabilite > aplicația SMS și selectează Mesaje Google.
Verifică conexiunea la internet: RCS necesită o conexiune stabilă la internet (Wi-Fi sau date mobile) pentru activare și folosire. Asigurați-vă că aveți o conexiune bună.
actualizează Mesaje Google și Carrier Services:
Șterge memoria cache și datele pentru Mesaje Google și serviciile de la operator:
Repornește telefonul:
Confirmă numărul de telefon din Contul Google:
Dezactivează și reactivează RCS:
Încearcă ciclul în modul Avion:
În decurs de 48 de ore de la ultima interacțiune, poți primi un scurt sondaj prin e-mail. Ne-ar face plăcere să primim feedback cu privire la interacțiunea noastră de astăzi și la experiența ta generală cu Asistența Google.
Cu stimă,
Noah
Echipa de asistență Google"
la 28-04-2025 10:10 AM
Același răspuns l-am primit și eu de la Google, iar după un replay în care le-am spus c-am încercat toate astea înainte de-a face o solicitare, mi-au spus să insist la operator sau să pun întrebarea și pe Comunitatea Google, de parcă ar ajuta în vreun fel.
la 28-04-2025 10:10 AM
Am încercat cu o versiune de google messages din 2024,aceeași eroare, deci nu e vreun bug de la aplicație.
la 28-04-2025 10:13 AM
Probabil e bușit ceva în sistemele Orange sau Google. Totuși, încep să cred că Gogu e de vină. Pe nr-ul de Digi, funcția Rcs s-a deconectat dintr-o dată și stă de vreo 2 zile în "Se configurează".
la 28-04-2025 11:27 PM
la 30-04-2025 11:15 AM
Asa e si la mine.
N-am avut de lucru sa ma mut de pe Sim pe eSim, (tot yoxo, același abonament, același număr) si acum nu mai vrea nici la mine. Sunt sigur ca functiona pana sa fac schimbarea.
Cred că am incercat toate chestiile (de mai multe ori, in mai multe zile) de la clear cache si app data ( la ambele aplicații messages si carrier services), uninstall normal sau de updates dupa posibilități, reboot-uri, mod avion, dezactivat si activat cartela.
Am incercat chiar si cealaltă aplicație de mesaje de la Samsung care cică avea support de mesaje RCS. Nada.
Daca era vreo soluție universala pana acum ar fi găsit-o cineva...
Imi fac timp liber pe weekend sa le umplu inbox-ul de mail-uri ca sa aiba ce sa citească luni dimineață la cafeluță 😄
30-04-2025 05:52 PM - editat 30-04-2025 05:53 PM
Salut tuturor!
Colegii ne-au spus că vor verifica punctual ce se întâmplă, iar pentru acest lucru avem nevoie să adăugați aici, pe topic, următoarele informații:
Mulțumim.
30-04-2025 06:14 PM - editat 01-05-2025 01:45 PM
Problema sa rezolvat pe toate telefoanele disponibile. Conectarea se realizeaza instant acum.
Deconectarea de la chatul RCS se realizează automat după câteva zile (până la 7 zile lucrătoare, conform unor discuții de pe forum). În prezent, serviciul funcționează, însă confirmarea repetată a numărului într-un interval scurt de timp poate duce la apariția aceleiași erori.
la 02-05-2025 09:59 AM
@MihaiC99 mulțumim pentru confirmare și informații!
@flashule @Doggo @cristi_95 @Cosmin23 la voi cum este situația? S-a realizat conectarea? Vă așteptăm cu vești.
la 02-05-2025 10:03 AM
Bună ziua. Scuze pentru răspunsul întârziat. Începând de ieri am observat că s-a conectat la Rcs. Mulțumim.
la 02-05-2025 10:11 AM
Ieri dimineață am fost întâmpinat de aceste 2 lucruri. Mai întâi o notificare iar apoi un pop-up în aplicația de messages.
După ce am dat accept s-a conectat instant la serviciu si funcționează cum ar trebui.
Vă mulțumim
(Legat de notificare, in caz ca ar fi ceva dubii, da, aplicația Carrier Services era si înainte instalată și actualizată la ultima versiune )
la 02-05-2025 10:23 AM
Partea cu carrier services nu avea nici o legătură cu eroarea.
Eu nici măcar nu am instalată aplicația
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor