anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema chat RCS yoxo

flashule
Junior

Buna ziua/seara dragi prieteni, am o întrebare, după ce mi-am făcut abonamentul la yoxo și am încercat să activez serviciile RCS de la google îmi apare că acest operator a oprit serviciile RCS, cum aș putea rezolva asta?

Am atașat mai jos mesajul de eroare

32 Răspunsuri 32

Cât am fost abonat Orange, nu am avut probleme cu Google. Buba e că nu recunoaște Yoxo, deși, la verificarea în portabilitate, numărul este Orange, deci operatorul mama. 

Smart Plus am și eu.

Daca la Digi și Vodafone funcționează fara probleme atunci este o problema de comunicare Orange-Google. Din păcate niciunul nu face nimic pentru a remedia problema.

Le-am scris și la support și îmi ziceau să dezinstalez actualizarile la google messages și să le instalez iar, îmi aparea că se încearcă verificarea numărului de telefon iar apoi apărea mesajul neacceptat..

Răspunsul Google:

"Bună ziua, C!

Mulțumim că ai contactat Asistența Google. Sper că ești în stare bună de sănătate. Mă numesc Noah și îmi va face plăcere să vă ajut.

Înțelegem că întâmpini probleme la activarea funcției RCS și că soliciți asistență pentru acestea. Nu vă faceți griji, vă stau la dispoziție pentru asistență suplimentară.

Pași pentru remedierea erorilor pe care îi poți încerca:

asigură-te că Mesaje Google este aplicația prestabilită: asigură-te că Mesaje Google este setată ca aplicație de mesaje SMS prestabilită; Accesează pe telefon Setări > Aplicații > Aplicații prestabilite > aplicația SMS și selectează Mesaje Google.

Verifică conexiunea la internet: RCS necesită o conexiune stabilă la internet (Wi-Fi sau date mobile) pentru activare și folosire. Asigurați-vă că aveți o conexiune bună.

actualizează Mesaje Google și Carrier Services:

  • Deschide Magazinul Google Play.
  • caută „Mesaje Google”; și atinge Actualizează dacă este disponibilă.
  • caută „Carrier Services”; și atinge Actualizează dacă este disponibilă. Această aplicație facilitează adesea conexiunile RCS.

Șterge memoria cache și datele pentru Mesaje Google și serviciile de la operator:

  • Accesează pe telefon Setări > Aplicații > Afișează toate aplicațiile.
  • Găsește Mesaje Google. atingeți-l, apoi accesați „Stocare și memorie cache” și atinge Șterge memoria cache apoi pe Golește spațiul de stocare.
  • Faceți același lucru pentru „Carrier Services” (dacă îl găsiți în lista de aplicații).
  • După ce ștergi datele, deschide din nou Mesaje Google și încearcă să activezi RCS.

Repornește telefonul:

  • O simplă repornire poate rezolva adesea problemele temporare de software.

Confirmă numărul de telefon din Contul Google:

  • Accesează setările Contului Google (myaccount.google.com).
  • navighează la Informații cu caracter personal; >. „Informații de contact” >. „Telefon”.
  • Asigură-te că numărul de telefon este înregistrat și confirmat. În caz contrar, parcurgeți procesul de confirmare.

Dezactivează și reactivează RCS:

  • Deschide Mesaje Google > atinge fotografia de profil > Setări pentru mesaje >. chaturi RCS.
  • Comută „Chaturi RCS” dezactivată.
  • Așteaptă câteva minute, apoi activează-l din nou.

Încearcă ciclul în modul Avion:

  • Activează modul Avion timp de aproximativ 30 de secunde.
  • Dezactivează modul Avion și încearcă din nou să activezi RCS.

 

Sperăm ca aceste informații să fie utile. Nu ezitați să mă contactați din nou dacă aveți nevoie de asistență suplimentară. Vă vom ajuta cu plăcere în continuare.

În decurs de 48 de ore de la ultima interacțiune, poți primi un scurt sondaj prin e-mail. Ne-ar face plăcere să primim feedback cu privire la interacțiunea noastră de astăzi și la experiența ta generală cu Asistența Google.

Cu stimă,
Noah
Echipa de asistență Google"

Cosmin23
Junior entuziast

Același răspuns l-am primit și eu de la Google, iar după un replay în care le-am spus c-am încercat toate astea înainte de-a face o solicitare, mi-au spus să insist la operator sau să pun întrebarea și pe Comunitatea Google, de parcă ar ajuta în vreun fel.

cristi_95
Junior

Am încercat cu o versiune de google messages din 2024,aceeași eroare, deci nu e vreun bug de la aplicație. 

Probabil e bușit ceva în sistemele Orange sau Google. Totuși, încep să cred că Gogu e de vină. Pe nr-ul de Digi, funcția Rcs s-a deconectat dintr-o dată și stă de vreo 2 zile în "Se configurează".

cristi_95
Junior

Am dat wipe data la google messages și am încercat din nou, pe digi s-a conectat RCS în 5 secunde, pe Orange, eroare, ca de obicei... 

Doggo
Începător

Asa e si la mine.

N-am avut de lucru sa ma mut de pe Sim pe eSim, (tot yoxo, același abonament, același număr) si acum nu mai vrea nici la mine. Sunt sigur ca functiona pana sa fac schimbarea.

Cred că am incercat toate chestiile (de mai multe ori, in mai multe zile) de la clear cache si app data ( la ambele aplicații messages si carrier services), uninstall normal sau de updates dupa posibilități, reboot-uri, mod avion, dezactivat si activat cartela. 

Am incercat chiar si cealaltă aplicație de mesaje de la Samsung care cică avea support de mesaje RCS. Nada.

Daca era vreo soluție universala pana acum ar fi găsit-o cineva...

Imi fac timp liber pe weekend sa le umplu inbox-ul de mail-uri ca sa aiba ce sa citească luni dimineață la cafeluță 😄

MihaelaA
Ex Community Manager

Salut tuturor!

Colegii ne-au spus că vor verifica punctual ce se întâmplă, iar pentru acest lucru avem nevoie să adăugați aici, pe topic, următoarele informații:

  • marca și modelul telefonului;
  • versiune soft;
  • versiune app Google Messages / Samsung Messages (eventual să faceți o reinstalare înainte);
  • screenshot cu situația întâmpinată.

Mulțumim.

Problema sa rezolvat pe toate telefoanele disponibile. Conectarea se realizeaza instant acum.

259.jpg

Deconectarea de la chatul RCS se realizează automat după câteva zile (până la 7 zile lucrătoare, conform unor discuții de pe forum). În prezent, serviciul funcționează, însă confirmarea repetată a numărului într-un interval scurt de timp poate duce la apariția aceleiași erori.

MihaelaA
Ex Community Manager

@MihaiC99 mulțumim pentru confirmare și informații!

@flashule @Doggo @cristi_95 @Cosmin23 la voi cum este situația? S-a realizat conectarea? Vă așteptăm cu vești.

Cosmin23
Junior entuziast

Bună ziua. Scuze pentru răspunsul întârziat. Începând de ieri am observat că s-a conectat la Rcs. Mulțumim.

Ieri dimineață am fost întâmpinat de aceste 2 lucruri. Mai întâi o notificare iar apoi un pop-up în aplicația de messages.

1000105894.png

1000105892.png

După ce am dat accept s-a conectat instant la serviciu si funcționează cum ar trebui.

Vă mulțumim

 

(Legat de notificare, in caz ca ar fi ceva dubii, da, aplicația Carrier Services era si înainte instalată și actualizată la ultima versiune )

Partea cu carrier services nu avea nici o legătură cu eroarea.

Eu nici măcar nu am instalată aplicația

304.jpg