anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema 5G la Yoxo

vladza
Junior

Salutare, 

Am trecut de la Orange Prepay la Yoxo, dar nu functioneaza 5G, sta doar pe 4G, am scris despre problema pe chat in aplicatia Yoxo, dar fara raspuns. Este oare o metoda mai rapida de contact?

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Asemeni și abonamentului standard, condițiile pentru bună funcționare a telefonului pe 5G, pe lângă un device compatibil și un abonament aferent (cu resurse 5G), mai trebuie certitudinea unui semnal 5G în zona în care te situezi și în special activarea unui profil 5G de către cei de la suport Yoxo. Dacă nu ai făcut acest pas (etapă) până acum, atunci este necesară. A funcționat vreodată numărul tău pe 5G la Yoxo? Dacă nu, atunci aceasta ar fi cauza.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@vladza: Bun venit în Comunitatea Orange. La YOXO , pentru 5G bănuiesc că ai activată opțiunea de 39lei, corect? Ca metodă de contact aceea este principala cale de dialog / contact cu cei de la Yoxo. Detalii în acest sens regăsești aici. Numai bine.

Corect, este optiunea de 39 de lei, totusi nu ar trebui sa mearga 5G automat?

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Asemeni și abonamentului standard, condițiile pentru bună funcționare a telefonului pe 5G, pe lângă un device compatibil și un abonament aferent (cu resurse 5G), mai trebuie certitudinea unui semnal 5G în zona în care te situezi și în special activarea unui profil 5G de către cei de la suport Yoxo. Dacă nu ai făcut acest pas (etapă) până acum, atunci este necesară. A funcționat vreodată numărul tău pe 5G la Yoxo? Dacă nu, atunci aceasta ar fi cauza.

A functionat pe 5G la Orange Prepay, la Yoxo  nu.

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Pe prepay doar acum recent (ca un fel de promo la august2023) este valabil 5G-ul pe prepay. Detalii aici: https://www.orange.ro/tehnologii/5g/

Revenind, așa cum menționam, activarea profilului 5G în urma trecerii la Yoxo se face contactând echipa suport aferentă Yoxo: https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/

Succes.

DanielaH
Moderator

@vladza, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Da, s-a rezolvat.