anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot activa chat features/ messages de când am trecut la YOXO

Eddd
Junior
Salut! De cand când am trecut la abonamentul YOXO nu pot activa serviciile chat, a rămas blocat într-un fel de pending, ma puteti ajuta cu ceva păreri? Doar eu am această problema sau este ceva general?
Multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@Eddd, colegii noștri recomandă să faci o actualizare a aplicației Android Messages din Google Play la cea mai recentă versiune disponibilă și să verifici deasemenea dacă telefonul tău este compatibil cu acest serviciu. Dacă ai parcurs acești pași și tot nu funcționează poți să scrii pe Messaging, direct din aplicație, și colegii noștri vor verifica punctual situația ta. Te așteptăm să revii cu vești bune.

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Anonim
Neaplicabil
Da-i o dezactivare si reactivare din meniu.

Eddd
Junior
Din pacate fara rezultat

Anonim
Neaplicabil
Contactează Orange și expune problema, sigur te vor ajuta! Să ne spui cum ai rezolvat! Succes!

RafaHelper
#StarMember
Salut, S-a mai discutat si aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2487542-serviciile-chat-messages-cartela-yoxo Poti folosi functia de cautare inainte de a posta o noua intrebare, iar mai apoi sa intrebi acolo ce poti face daca nu gasesti raspunsul.

Eddd
Junior
Salut rafa.helper Topicul l.am citit deja dar nu mi.a fost de ajutor, încă nu am reusit sa activez serviciile chat, Posibil sa ca problema sa fie de aici? Nu pot bifa advanced calling&messages din setări, more connection settings, daca bifez imi prestabileste automat app preinstalata de mesagerie iar eu nu doresc asta, vreau sa pot folosi google messages, am atasat si un screenshot

DanielaH
Moderator
@Eddd, am trimis situația semnalată de tine către colegii mei și vom reveni cu recomandările lor.

Eddd
Junior
@DanielaH multumesc!

DanielaH
Moderator
@Eddd, colegii noștri recomandă să faci o actualizare a aplicației Android Messages din Google Play la cea mai recentă versiune disponibilă și să verifici deasemenea dacă telefonul tău este compatibil cu acest serviciu. Dacă ai parcurs acești pași și tot nu funcționează poți să scrii pe Messaging, direct din aplicație, și colegii noștri vor verifica punctual situația ta. Te așteptăm să revii cu vești bune.

Eddd
Junior
Salut! In sfarsit s.a rezolvat problema serviciului de chat din messenger, de când am semnalat problema am efectuat 3 update uri pt app iar ultima a fost cu noroc, acum este activată funcția, va multumesc pt ajutor!

DanielaH
Moderator
@Eddd, ne bucurăm că ai rezolvat. Te mai așteptă în Comunitate.