De 4 zile incerc sa platesc factura la abonamentul YOXO si primesc aceeasi eroare in aplicatie: "Eroare de sistem. Tranzactia a esuat."
.
Sunt in contact cu cei de la serviciul clienti care de 4 zile imi spun ca departamentul tehnic se ocupa de aceasta problema. Nu am nicio baza ca se va rezolva prea curand. Problema e ca intre timp mi s-a suspendat numarul de telefon. Cred ca va puteti imagina cat e de placut sa nu ai minute nici internet, mai ales cand nu e din vina ta.
.
A mai patit cineva asta? Aveti un sfat ce as putea face? Am trimis o sesizare la reclamatii[at]orange dar nimic, liniste. Sincer, e un sentiment foarte naspa ca vezi ca nu le pasa.
.
P.S: Cred ca plata nu se accepta din cauza ca inainte am avut un card virtual de la Revolut pe care l-am sters. Probabil, in sistemul de back-end la Orange, tranzactia a fost semnalata ca fiind "suspecta" iar contul a fost pus pe stand-by. Lucrand in domeniu sunt sigur ca e ceva foarte simplu, o persoana trebuie sa se uite peste cont si sa "apese un buton" pentru ca lucrurile sa se intoarca la normal. In banking asa ceva se intampla zilnic, dar nu dureaza niciodata atatea zile sa se remedieze.