la 12-09-2025 07:05 PM - editat ultima oară la 16-09-2025 08:24 AM de DanielaH
Buna ziua!
De câteva ore, incerc sa îmi activez abonamentul YOXO, doar că, fara succes. Are vreo idee cineva de ce, și cum proceda?
la 12-09-2025 08:26 PM
la 12-09-2025 11:22 PM
Salutare!
Primești vreo eroare anume sau procesul de instalare eSim nu trece de un pas anume?
la 15-09-2025 12:15 PM
@tinca1957, ai reușit să activezi abonamentul Yoxo? Te așteptăm să revii cu vești bune și mai multe detalii.
la 15-09-2025 04:52 PM
Da, am cerut abonament nou, deoarece am rămas restantă la unul dintre cele două abonamente, așa că am plătit ce aveam în restanta. Totuși, multumesc pentru intenție!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor