la 21-03-2025 06:50 PM - editat ultima oară la 22-03-2025 08:25 AM de DanielaH
Help.. Cum pot asocia nr de tel cu abonament YOXO în cont deja existent? Îmi spune ca nu exista nr de tel asociat în cont.. Nu îmi pot accesa abonamentul pt reincercare plata abonament.. 🤦♂️ 075******* 🙏 Multumesc..
la 24-03-2025 11:43 AM
Rezolvat cu conectarea prin Fb și nu a mai trebuit sa îmi bat capul cu alte .. Mulțumesc oricum..🫡
la 21-03-2025 07:00 PM
Buna,
Încearcă să intri în legătură cu un consultant yoxo prin chat.
la 21-03-2025 08:53 PM
Dacă te referi la acel robot AI este o mizerie.. Nu mă ajuta cu nimic.. 😑
21-03-2025 08:54 PM - editat 21-03-2025 08:57 PM
Trebuie sa tastezi transfer și când ești transferat detaliezi problema.
Eu tocmai ce am fost in contact cu un consultant.
Poți lăsa un mesaj in seara asta și probabil mâine dimineață vor răspunde la mesaj.
la 21-03-2025 08:57 PM
Ok.. Mersi.. 🙋♂️ Asa o sa procedez.. 🤔
la 21-03-2025 07:38 PM
Buna @tibi77
Am blurat numarul tau de telefon, intrucat nu este indicat sa postam date cu caracter personal in comunitate.
De altfel, te rog sa blurezi si din poza, adresa de email.
Iti multumesc frumos!🌙
la 24-03-2025 06:52 AM
Am rezolvat.. Mulțumesc.. Se poate închide subiectul..
la 24-03-2025 08:04 AM
Salut, Tibi!
Mă bucur că s-a rezolvat. Ne poți spune, te rog, ce se întâmplase și cum ai rezolvat? Răspunsul tău poate ajuta și alți utilizatori care se confruntă cu aceeași situație. Mulțumim.
la 24-03-2025 11:43 AM
Rezolvat cu conectarea prin Fb și nu a mai trebuit sa îmi bat capul cu alte .. Mulțumesc oricum..🫡
la 24-03-2025 09:36 AM
Neata @tibi77
Un raspuns pozitiv de luni dimineata🤭
Pentru fiecare topic deschis si rezolvat, indicat e sa alegem un raspuns care ne-a ajutat sa rezolvam situatia descrisa, iar daca ai reusit tu fara niciun ajutor din partea colegilor din comunitate, te rog sa impartasesti cu noi acea solutie, spre a fi de ajutor si altor persoane, asa cum a mentionat si Daniela.
Zi cu soare!🌞
la 25-03-2025 10:45 PM
Problema e generală în urma noii versiuni a aplicației. Sper că se repară aplicația, deoarece nu cred ca este o soluție ca sute de mii de utilizatori să ceară update manual pe FB!
la 03-04-2025 12:38 PM
plus de asta poate utilizatorul foloseste adrese de email diferite intre facebook si yoxo.
la 03-04-2025 12:34 PM
Am intrat azi in contul meu Yoxo si numarul de telefon a disparut. Zilele trecute primisem notificare ca se apropie data de facturare, azi am intrat sa modific ceva si pauza, numarul nu mai e acolo desi abonamentul este activ.
la 03-04-2025 12:43 PM
Salut!
Putem ruga colegii de la Yoxo să verifice ce s-a întâmplat cu numărul tău. Dacă vrei, ne poți oferi numărul și adresa de e-mail asociată contului în mesaj privat.
la 03-04-2025 12:44 PM
Ti-am trimis mesaj. ms
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor