anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Abonament yoxo, viteza de internet mobil limitata la h+

Măriuca212
Junior
Salut. Am o nelămurire. Până astăzi am avut un telefon foarte vechi, un allview a5 smiley. Acum l-am înlocuit cu un xiaomi poco m3. Dar văd o chestie ciudată la datele mobile, nu am 4g, nici volte, am doar h+. Am făcut o probă, am băgat cartela sim a fiului meu în telefonul meu și totul era ok. Îmi apăreau simbolurile de 4 g și volte. De asemenea, am mai făcut o proba. Am băgat simul meu în telefonul fiului meu și la fel...el nu mai avea 4g sau volte...doar h+. Amandoi avem exact acelați tip de telefon și în mod sigur nu e o problemă de acoperire 4g in zona respectiva. Cartela sim a fost inlocuita recent, acum 2 luni cu aproximație pentru că cea veche nu se mai conecta la rețea.
Ce ar trebui să fac? Setările cred că le-am facut bine, am setat să prefere conexiunile LTE, am activat și volte...dar mai mult de h+ nu am. Am restartat de mai multe ori telefonul, dar nimic. La setarile apn nu am modificat nimic, dar oricum, toate setarile erau identice cu cele din telefonul fiului meu. Am lăsat un mesaj folosind yoxo messenger, toată ziua am așteptat un răspuns de la ei dar până acum nu au răspuns. Să vedem când vor răspunde...dacă vor mai răspunde.
Are cineva o idee? A mai pățit cineva asta?
1 Soluţie acceptată‚

Măriuca212
Junior
În cele din urma a raspuns un operator pe yoxo care a efectuat o resetare a serviciilor de sistem. a fost în regulă. Problema nu ținea de mine, setările mele sau capacitățile telefonului, era o problema tehnica de la orange. Numai că, probabil fiind weekend, am primit un raspuns cu peste 24 de ore întârziere. Ăsta ar fi un inconvenient la serviciul yoxo, timpul posibil lung de raspuns al serviciului cu clienții.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, Mariuca!!! De cand ai abonamentul YOXO? Fiul are tot YOXO? Discutii pe aceeasi tema: https://comunitate.orange.ro/questions/2680134-probleme-viteza-semnalul-yoxo https://comunitate.orange.ro/questions/2353835-viteze-internet-abonamentele-yoxo Aici cineva a raspuns ca pb s-a rezolvat printr-o resetare facuta de Orange.

Măriuca212
Junior
Da. Și fiul are tot yoxo. Chiar el mi-a făcut abonamentul. Daca ar fi sa dau o scanare manuala a rețelelor, reteaua orange 4g poate fi vazuta (evident alături de vodafone 4g, digi 4g, sau telekom 4g). Dar în momentul in care selectez manual reteaua orange 4g...pur si simplu da eroare, nu se conecteaza. Daca aleg orange 3g, se conecteaza fara probleme. Ori simul e de vina, ori e o eroare, limitare undeva la operator. Problema e ca suportul clienti yoxo este foarte lent...cel putin astazi așa a fost.

Măriuca212
Junior
Abonamentul yoxo e cam de aproximativ 3 luni activ. Dar sunt clienta orange de multi ani, cred că 10, daca nu mai mult.

delfinas
#StarMember
SIM-ul spui ca are 2 luni, deci nu ar trebui sa fie el problema sau, cel putin, nu direct. Ma gandesc ca e aceeasi pb ca la al doilea link pe care ti l-am postat mai sus si ca se poate rezolva doar cu ajutorul cuiva de la Orange, printr-o resetare facuta de ei. Acum e weekend si ti se va raspunde mai greu pe messenger, dar zic sa insisti. Daca poti, de luni mergi la un Orange Shop, sa rezolve ei problema, pt ca e una tehnica, care tine de Orange.

Razvan
#StarMember
Ia legătura cu serviciul clienți Yoxo ca să îți reseteze profilul de client, după care vei avea acces la 4G.

DanielaH
Moderator
@Măriuca212, înțeleg că ai luat legătura cu colegii noștri. S-a rezolvat problema? Te așteptăm să revii cu vești bune și mai multe detalii. Mulțumim.

Măriuca212
Junior
În cele din urma a raspuns un operator pe yoxo care a efectuat o resetare a serviciilor de sistem. a fost în regulă. Problema nu ținea de mine, setările mele sau capacitățile telefonului, era o problema tehnica de la orange. Numai că, probabil fiind weekend, am primit un raspuns cu peste 24 de ore întârziere. Ăsta ar fi un inconvenient la serviciul yoxo, timpul posibil lung de raspuns al serviciului cu clienții.

DanielaH
Moderator
@Măriuca212, ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedback! Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori. Te mai așteptăm în Comunitate.

Neaplicabil
Cei de la Orange trebuie să facă o resetare generală a sistemului că sunt agățați destui în H+