la 20-11-2025 06:01 PM
salut . cum as putea recupera numărul de telefon ?abonamentul la yoxo a fost pur si simplu închis din greseala. am fost la orange store si au spus ca nu țin de ei trecerea pe cartela a abonamentului yoxo. la relații cu clienți ca plimba dintr-o parte în alta ? cum se poate rezolva ? mulțumesc
20-11-2025 06:13 PM - editat 20-11-2025 06:23 PM
Având în vedere că ai avut eSIM trebuie să mergi într-un Orange shop.
Daca aveai simul in format fizic era mai simplu, ți-l activau imediat. Chiar eu am reactivat sim-ul astfel.
20-11-2025 06:06 PM - editat 20-11-2025 06:11 PM
Salut!
Dacă ai închis abonamentul YOXO din greșeală, poți recupera numărul în maximum 60 de zile de la data închiderii.
Dacă încă mai ai cartela SIM, poți contacta direct Serviciul Clienți YOXO pentru reactivare. Îți activează sim-ul ca prepay urmând să faci un nou abonament yoxo.
Dacă nu ar fi indicat sa mergi într-un Orange Shop ( Nu într-un Orange Store)
Detalii ai aici.
la 20-11-2025 06:11 PM
a fost activat cu esim
20-11-2025 06:13 PM - editat 20-11-2025 06:23 PM
Având în vedere că ai avut eSIM trebuie să mergi într-un Orange shop.
Daca aveai simul in format fizic era mai simplu, ți-l activau imediat. Chiar eu am reactivat sim-ul astfel.
la 20-11-2025 07:12 PM
pana la urma am rezolvat cu alt băiat de la orange Shop . primul mi-a dat cu flit, plus ca mi s-a părut și un preț c **beep** cu oferta pe care mi-a făcut-o . unii nu știu să-si câștige un client .
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor