la 19-11-2022 03:38 PM
Buna ziua!
Detin un Samsung Galaxy S21FE 5G. Ieri mi-am cumparat abonamentul de 150GB 5G de la Yoxo, am configurat setarile noi pt internet si ma aflu in zona de acoperire 5G, insa prind doar 4G+. Am inteles ca trebuie sa activez 5G prin a suna la 300, dar nu am creditul necesar pt a suna. Am scris si la yoxo help, dar nu mi s-a raspuns. Cum ar trebui sa procedez? Multumesc!
la 19-11-2022 04:02 PM
Salut,
Nu vreau sa te pun pe drumuri degeaba, deci incearca asta doar daca nu mai ai rabdare, si ai chef de o plimbare intr-un Orange Shop. Ideea e ca acea optiune trebuie activata pe cont. Si...intrucat peste weekend nu stiu daca e cineva pe chat (sau poate este dar sunt mai putini angajati decat in timpul saptamanii), si nu ai credit pentru 300, singura varianta ar fi un drum intr-un Orange Shop cu speranta (nu garantia) ca pot sa activeze ceva de pe cont.
Daca ai un alt telefon, chiar si in alta retea, poti incerca un apel la 0374 300 300 (e practic nr de la Relatii Clienti, dar apelabil de oriunde). Vezi daca merge asa. 🙂 Daca nu...fie astepti pana iti raspunde cineva pe chat, fie incerci o plimbare intr-un Orange Shop.
19-11-2022 05:16 PM - editat 19-11-2022 05:18 PM
Salutare!
Din câte știu, nici la 0374300300 nu prea se poate, dar poți încerca de să suni la 300 de pe abonamentul altcuiva sau să îi contactezi pe chat.
Iar dacă nu te grăbești, le poți scrie din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Dar de luni încolo vor rezolva ceva!
Succes!
la 20-11-2022 12:32 AM
Multumesc pentru raspunsuri! Voi astepta pana Luni. Mi se pare destul de ciudat ca trebuie sa platesc pentru a suna si a activa o setare care ar trebui sa se activeze default in momentul in care fac switch la un abonament 5G. Sau daca nu se activeaza default, macar sa nu trebuiasca sa platesc.
la 20-11-2022 08:39 AM
Din pacate, asa functioneaza Yoxo. E unul dintre motivele pentru care eu unul prefer prepay-ul. Nici mie nu mi-e foarte clar de ce nu ai gratuit la 300... si da, ar trebui sa se activeze automat. De ce nu se face, n-am idee. Din pacate, la prepay nu ai momentan 5G. Deci daca asta era scopul...nu stiu ce alta alegere ai fi putut sa faci.
la 20-11-2022 02:14 PM
Si eu tot pe Prepay eram pana sa primesc mesaj ca yoxo ofera 5g la pret de prepay, asa ca n-am stat pe ganduri. Sper sa se rezolve maine. Multumesc pentru raspunsuri din nou. O duminica frumoasa!
la 22-11-2022 09:17 AM
@S20_SNAPDRAGON_, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor