la 26-10-2025 08:35 PM
Salut!
Am oprit o optiune yoxo si am selectat ca renunt la numar, desi nu asta imi era intentia.
Incerc sa-l reactivez si sa-l scot din carantina pentru o noua optiune si imi cere codul pin trimis la numar, dar pe care nu il pot primi pentru ca de cand am inchis optiunea telefonul nu mai are semnal si codul pin nu ajunge la el
26-10-2025 08:39 PM - editat 26-10-2025 08:43 PM
Salutare!
Va fi necesar să contactezi serviciul clienți Yoxo prin chatul din aplicație pentru a solicita reactivarea numărului ca număr prepay. După ce numărul va fi reactivat ca prepay, vei putea crea un nou abonament Yoxo.
Detalii aici.
26-10-2025 08:39 PM - editat 26-10-2025 08:43 PM
Salutare!
Va fi necesar să contactezi serviciul clienți Yoxo prin chatul din aplicație pentru a solicita reactivarea numărului ca număr prepay. După ce numărul va fi reactivat ca prepay, vei putea crea un nou abonament Yoxo.
Detalii aici.
la 28-10-2025 10:29 AM
@Sheloo, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 28-10-2025 11:32 AM
Am rezolvat, multumesc.
la 28-10-2025 11:36 AM
Super! Mă bucur.
Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor