anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

"Eroare de sistem" la plata abonamentului YOXO

Lupul_de_fier
Junior
Sotia mea are abonament Yoxo, (recomandat de mine) din luna August. In primele 2 luni a functionat plata automata a abonamentului de pe card. Ieri nu a functionat plata automata a abonamentului. Am incercat sa platesc din aplicatia Yoxo spune "Eroare de sistem. Transactia a esuat. Te rugam sa incerci din nou". Am schimbat cardul, am "platit" 1 RON tranzactie temporara, aceeasi eroare la plata abonamentului. Am sters cache si datele aplicatiei Yoxo, dezinstalare/reinstalare aplicatie, aceeasi eroare la plata abonamentului dupa reinstalarea aplicatiei. Am pus din nou cardul initial, am "platit" 1 RON tranzactie temporara (deci cardul functioneaza), aceeasi eroare la plata abonamentului. Am scris mesaj in aplicatia Yoxo catre "relatii cu clientii", scrie "sunt foarte multe mesaje si termenul de raspuns este 72 de ore". Maine singurul abonament al sotiei va fi suspendat. Suntem foarte suparati, Orange/Yoxo nu-si respecta propriul contract de 6 pagini, ne gandim sa ne adresam catre ANPC.
18 Răspunsuri 18

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Nu esti singurul. E problema e cunoscuta, si din cate am inteles, se lucreaza la remedierea ei. Uite aici un topic similar: https://comunitate.orange.ro/questions/2803896-eroare-sistem-yoxo
Client Orange

Lupul_de_fier
Junior
Da am gasit ceva si pe Softpedia: https://forum.softpedia.com/topic/1167440-orange-yoxo-prima-aplicatie-digitala-care-iti-permite-sa-iti-configurezi-abonamentul-asa-cum-iti-doresti/page__st__4050 x_veb, 29.10.2021 16:01: "Astazi alte doua abonamente YOXO aveau data de facturare si banii nu au putut fi retrasi de pe card. In continuare nu pot efectua platile nici dupa schimbarea cardului. Servicii din ce in ce mai slabe" x_veb avea tot card de Raiffeisen ca si noi. In final x_veb a reusit punand un card BCR. Arata clar a problema intre aplicatia Yoxo - banca/procesator plati - Orange.

Lupul_de_fier
Junior
Intre timp am primit si raspuns pe Yoxo Messenger: - prima data clear cache/date aplicatie, dezinstalare/reinstalare aplicatie (cu datele mobile pornite) . Ce facusem deja, face parte din poezia lor, trebuia sa ne spuna. - a doua oara sa pun aplicatia (si SIM-ul ?) pe alt telefon, adica practic sa schimb telefonul sotiei ?! Am insistat sa se uite cineva de la Tehnic, m-a ma intrebat cineva pe chat. Concluzia: "Plata nu se proceseaza dintr-o eroare aparuta in sistemul nostru si ne cerem scuze..." si numar de tichet fara termen de rezolvare.

Lupul_de_fier
Junior
Banuiesc ca o sa se fie blocat abonamentul sotiei din "cauza de neplata" cu toate ca vina este la Orange. Tocmai am platit o factura de Telekom fix folosind exact cardul cu care nu se poate efectua plata in Orange Yoxo. Sunt cam ingrijorat, avem Internet fibra optica + TV + telefon fix de la Telekom, care inteleg ca partea de fix au fost cumparati de Orange. Sper sa nu se ocupe pe Tehnic si de fostul Telekom fix tot asa... Nu inteleg de ce nu pot face pentru Orange Yoxo un loc pe site si platesti factura dupa numar telefon sau numar factura cum poti pentru restul numerelor Orange. Nu doar din aplicatia care nu merge.

Lupul_de_fier
Junior
Tocmai a fost suspendat abonamentul Yoxo al sotiei pentru neplata. Asta in conditiile in care am primit raspuns pe Yoxo Messanger "Plata nu se proceseaza dintr-o eroare aparuta in sistemul nostru si ne cerem scuze..." si numar de tichet fara termen de rezolvare. Vad ca aici nu se deranjeaza nimeni sa raspunda sau sa faca ceva ANPC si o amenda pentru nerespectarea contractului ramane singura solurie.

Lupul_de_fier
Junior
Recapitulam: - o singura modalitate de plata a abonatului, in aplicatie ! Nu se poate plati online pe site-ul Orange de exemplu - singura modalitate de plata nu functioneaza in acest moment din vina Orange ! Cu acelasi card Raiffeisen am platit ieri in aceeasi perioada abonamentul de Internet fix pe site-ul Telekom fara probleme, deci cardul merge ! - o singura modalitate de contact (Yoxo Messenger) cu raspuns/SLA la 72 de ore ! - au raspuns "Plata nu se proceseaza dintr-o eroare aparuta in sistemul nostru si ne cerem scuze..." si numar de tichet fara termen de rezolvare. - s-a primit mesaj pe telefon sa se faca plata in 24 de ore altfel se blocheaza abonamentul. Dupa 2 minute a fost blocat abonamentul ! Nici macar asta nu este facuta corect ! - s-a blocat abonamentul sotiei cu toate ca exista tichet care spune ca nu se poate plati din vina Orange ! Nu recomand la nimeni abonamentul Orange Yoxo, Orange duce incompetenta si bataia de joc la adresa clientilor la un nou nivel !

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Ai incercat cumva sa re-adaugi cardul in aplicatie...? Sau sa-l stergi si sa-l re-adaugi? Cumva sa simulezi adaugarea unui card nou. De asemenea, ai cumva o aplicatie de internet banking la indemana? Ai verificat daca banii s-au luat sau nu? Tind sa cred ca nu...dar ar fi bine de verificat. Sau, daca ai alt card la indemana, incearca eventual si cu alt card. Ma indoiesc ca are vreo relevanta banca in sine (cu toate ca nu exclud si posibilitatea asta), dar mai degraba e posibil sa fie o problema in aplicatie, si sa nu te lase sa faci plata cu un card deja existent... Au fost niste probleme similare pe prepaid, la reincarcari. Evident, se poate sa n-aiba nicio legatura, dar merita incercat macar...
Client Orange

Lupul_de_fier
Junior
@arsradu - ai citit ce am scris mai sus in topic ? "Am schimbat cardul, am "platit" 1 RON tranzactie temporara, aceeasi eroare la plata abonamentului. Am sters cache si datele aplicatiei Yoxo, dezinstalare/reinstalare aplicatie, aceeasi eroare la plata abonamentului dupa reinstalarea aplicatiei. Am pus din nou cardul initial, am "platit" 1 RON tranzactie temporara (deci cardul functioneaza), aceeasi eroare la plata abonamentului. " Cu cardul Raiffeisen respectiv am platit online mai multe facturi ieri si astazi, de exemplu Telekom internet fix, cardul merge fara probleme. Ceea ce nu merge este aplicatia Yoxo/partea de plati si suportul Orange.

DanielaH
Moderator
@Lupul_de_fier, îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Știm că este o problemă în momentul de față care afectează o parte din clienții Yoxo, iar colegii noștri de la departamentul tehnic depun toate eforturile să o remedieze cât mai rapid. Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că situația ta este cunoscută și îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor. Ne cerem scuze și mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Se pare ca mi-a scapat acel mic detaliu. 😄 Scuze, greseala mea. In cazul asta, din pacate singura solutie poate veni doar din partea dezvoltatorilor aplicatiei...
Client Orange

Lupul_de_fier
Junior
Sters cache/datele aplicatiei. Dezinstalat aplicatia/reinstalat aplicatia pe alt telefon. Schimbat card, pus debit Raiffeisen aceeasi eroare "Eroare de sistem. Transactia a esuat. Te rugam sa incerci din nou". Am incercat sa platesc din nou, nu mai aparea eroarea, efectiv aplicatia nu facea nimic cand dadeai plata facturii. Abonamentul era blocat de 8 zile. In final a fost sotia mea la Orange Shop. Initial au spus ca nu se poate face nimic, bla-bla, mai putin si se ducea dupa avocat. In final a vorbit cu cineva la telefon si/sau a intrat intr-o aplicatie si miraculos s-a facut plata cu cardul de debit Raiffeisen. Am facut plangere la ANPC acum o saptamana. Sunt curios ce o sa spuna Orange la ANPC in conditiile in care au recunoscut ca vina este la Orange, si totusi au blocat abonamentul.

Fanel
Începător
si eu sunt intr-o situatie identica, sunt interesat daca problema persista in continuare ca sa stiu ce ma asteapta...

zisel2121
Începător
Eu de mai bine de 6 zile incerc sa intru in cotact cu ei si degeaba. Vreau doar sa fac plata si sa scap de ei. Un serviciu de toata jena. I-am facut mamei abonament la ei si de 6 zile numai poate suna pe motiv ca nu a fost facuta plata. Nu raspund pe chat si nu poti lua legatura cu ei. Am fost in magazi la Orange si ei se scuza si spun ca nu e vina lor. Efectiv vreau doar sa platesc si sa inchid abonamentul si sa renunt la serviciile lor si nici macar asta nu pot. Daca nici maine nu se rezolva nimic ma voi duce sa fac o plangere la OPC . Nu mi se pare normal.

Lupul_de_fier
Junior
Pentru zisel2121 - plangere la ANPC (OPC). Cu cat fac mai multi (zeci-sute-mii) in final o sa se sesizeze un manager sau director de la Orange "De ce nu se poate rezolva problema platii la serviciul asta si apar mii de reclamatii la ANPC ?". Cineva a reusit pe un alt topic sa plateasca cu cont vitual gratuit Orange Money. Daca este corect, apar doua aspecte: - rezolva problema platii directe cu cardul, care aplicatia incompetenta Orange nu o poate face - apare o complicatie in plus sa lucrezi cu Orange Money, plus un aspect de Consiliul Concurentei, practic Orange forteaza o parte din clienti sa foloseasca Orange Money pentru a putea accesa serviciile Orange