la 30-10-2021 06:24 PM
la 06-10-2022 12:14 PM
Salut,
Iata ca la un an distanta, problemele sunt aceleasi: azi Orange mi-a suspendat numarul de telefon pe motiv de neplata cu toate ca ultima factura e platita pe 01-Octombrie-2022 prin ING, tranzactia apare in extras. Azi m-au notificat ca nu e platita si am mai platit inca o data, iar mi-au tras 15 RON (YOXO de 20GB) si mi-au suspoendat si telefonul 😞
Problema e ca mi s-a intamplat si luna trecuta la fel, mi s-au luat de 2 ori banii pe aceeasi factura, ulterior mi-au restituit ce a fost in plus. Sunt convins ca e o problema din aplicatia YOXO, dar chiar asa sa nu o rezolve intr-un an, intr-o luna...si sa ajung cu numarul suspendat e jenant si stresant pentru mine.
Daca azi nu imi activeaza numarul fac si eu plangere la ANPC si ma mut pe Vodafone Flex.
la 06-10-2022 03:54 PM
Salut @Vilache!
Bine ai venit in Comunitate! Ai luat legatura cu colegii nostri prin messengerul din aplicatia YOXO?
la 06-10-2022 04:32 PM
Buna @GeorgianaD ,
Da, a fost primul lucru pe care l-am facut, am drtaliat problema, am atasat extrasele de cont ing si am asteptat 2-3 ore, dar nimic. Abia acum 1 ora mi s-a activat numarul, cineva a facut plata manual dupa cum mi s-a explicat.
Problema rezolvata! Multumesc.
la 06-10-2022 04:39 PM
@Vilache nu ai pentru ce. Ne bucuram ca situatia a fost remediata. 🙂
Te mai asteptam in Comunitatea Orange!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor